Jump to content

7x15" Ford felg..


Dolk

Recommended Posts

FordFelg7x15.jpg

 

Hvem har bruk for disse? De blir kasta hvis ikke noen vil ha dem for 500.-. De satt på broderns Cosworth så de passer vel til din Sierra eller no. 2 er med dekk og 2 er uten dekk.

 

De må hentes her i Sarpsborg/Fredrikstad..

 

 

TLF 988 06 460. Sigmund.

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rart at ingen så sitt snitt til og få tak i billige og greie felger, runde var dem også og ubetydelig med skade (tok bilde av den verste felgen) men folk har sikkert for mye penger og kjøper dårligere felger en disse til en langt høyere pris, men uansett, jeg kasta de felgene, hadde ikke bruk for dem eller plass til dem.. (Og jeg hadde også sikkert gitt dem bort bare noen hadde henta dem) Men men. :)

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
Rart at ingen så sitt snitt til og få tak i billige og greie felger, runde var dem også og ubetydelig med skade (tok bilde av den verste felgen) men folk har sikkert for mye penger og kjøper dårligere felger en disse til en langt høyere pris, men uansett, jeg kasta de felgene, hadde ikke bruk for dem eller plass til dem.. (Og jeg hadde også sikkert gitt dem bort bare noen hadde henta dem) Men men. :)

har du ikke bilde eller trenger felger for som *****...bor i fredrikstad???????

håper på raskt svar.

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
Rart at ingen så sitt snitt til og få tak i billige og greie felger, runde var dem også og ubetydelig med skade (tok bilde av den verste felgen) men  folk har sikkert for mye penger og kjøper dårligere felger en disse til en langt høyere pris, men uansett, jeg kasta de felgene, hadde ikke bruk for dem eller plass til dem.. (Og jeg hadde også sikkert gitt dem bort bare noen hadde henta dem) Men men. :)

har du ikke bilde eller trenger felger for som *****...bor i fredrikstad???????

håper på raskt svar.

sorry fikk ikke opp bilde med en gang....er de solgt??????????????????

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
kan få kjøpe noen 16 f1 felger av meg..

må ha nye dekk på de. står kjempe mega ballong dekk på de nå.

helt ok felger

er på jakt etter noe billig greier....16`` hørtes dyrt ut??? :P

Link to comment
Share on other sites

Pris?

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
hehe sånn ser felgene ut på bilen.

IKKE MINE felger altså, så de er fortsatt til salgs

 

morsom rags hehe

vær så snill og ikke pin meg da,trenger flger som bare det...... :P kan bytte mot noen felger jeg har +litt cash...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...