Jump to content

Årsavgift og vrakpant


WingDude

Recommended Posts

Betalingsfristen er vel 23/3 på regningene mine hvertfall. Kjører gjerne ett par uker med avskiltingsbegjær jeg, litt spenning i hverdagen

 

Sikker på at du ikke har sett feil der :-)

 

Edit : Og der rettet du datoen ja

Edited by Janna
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mitt spørsmål oppi alt dette blir da. Hvis jeg leverer bilen inn den 20. mars, får jeg fritak da? Eller er det den 19. som er siste frist? Det står innen den 20., men det står også at dersom en har levert inn skiltene innen den 31. des så slipper man å betale, og så sant Trafikkstasjonen er åpen den 31. så kan en jo levere de inn da. Har lite lyst til å gå på en smell her :D

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Guest AndreasWetrhus

leverer du den og får ut vrakmelding fra en godkjent biloppsamler/opphogger før klokka 23.59 20/3-09 har du alt på det tørre :)

Link to comment
Share on other sites

Mitt spørsmål oppi alt dette blir da. Hvis jeg leverer bilen inn den 20. mars, får jeg fritak da? Eller er det den 19. som er siste frist? Det står innen den 20., men det står også at dersom en har levert inn skiltene innen den 31. des så slipper man å betale, og så sant Trafikkstasjonen er åpen den 31. så kan en jo levere de inn da. Har lite lyst til å gå på en smell her :D

 

Lever den inn før da, så unngår du smell.. Ikke vits å tøye reglene..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Lever den inn før da, så unngår du smell.. Ikke vits å tøye reglene..

 

Joda, i teorien en god idé, men jeg hadde tenkt å reise fra Stavanger etter jobb med bilen full av flyttelass og levere den inn hjemme i Bergen den 20. Bruke den maks. Blir mye penger tapt om jeg må reise den 18. Da kan jeg like godt betale veiavgiften.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...