Jump to content

Direke import av deler?


Taunus S

Recommended Posts

Hei.

Har kjøpt meg nyere familie bil, (ingen FORD, DESVERRE). Nå har eg diverse elektriske feil/defekter og dette er komponenter som kostar ganske gode summer!

Ser ikkje ut som om dette er noko som lar seg gjere å skaffe u-orginalt, brukt er heller ingen ønskelig løysing, da dette er velkjente gjenganger problemer på dei aktuelle modeller.

Er det nokon som har erfaringer rundt direkte import av deler frå f.eks. Sverige eller Danmark? Mistenker delepriser for å være atskillig "kosligere" der?

Link to comment
Share on other sites

høres ut til å være en wolkswagen :lol:

 

AUUU! DEN SVEI! :D

 

Yup! Dette er nok VW ja!, (riktig nok tjekkisk, men VW anny how!), OG delene me snakkar om, (litt av dei i allefall), har sin opprinelse på PASSAT.

Ja, me snakkar om dør-elektronikk!

Link to comment
Share on other sites

AUUU! DEN SVEI! :D

 

Yup! Dette er nok VW ja!, (riktig nok tjekkisk, men VW anny how!), OG delene me snakkar om, (litt av dei i allefall), har sin opprinelse på PASSAT.

Ja, me snakkar om dør-elektronikk!

 

ble en bombe at det var døra ja :lol: gispe etter luft nå hehe

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

Ikke mulig og få kjøpt brukt hos huggere i Sverige f.eks da?

 

På Ebay.de finnes det også en god del deler ;) VAG er fint det, kjører det selv til daglig...

 

Tja. Fint og fint? B) . Kunne jo godt ha tenkt meg ein nyere europeisk Ford med 4x4, meen det går jo ikkje!

Da ble valget Skoda, sjølv om dette i dei store trekk er VW, så er det absolutt ikkje eit minus for meg at ikkje det er VW logo eller para-olympisk ringer i grillen!! :P

Som nevnt er eg fortrins messig int. i NY del, men takk for tipset! Ebay er ein muligheit ja. Har tenkt på å ta kontakt med Skoda i Sverige el. Danmark for å høyra pris der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Noko nytt her eller?

 

Nææh. Svært lite, har forsøkt lodding, meen det ser ikkje ut som om dette gav ønska resultat...

Me snakkar mest truleg om låsekasse, dørstyre-enheit eller ledningsnett i dør, kan faktisk sjå ut som om det er fleire problem i kombinasjon her.... (ser ikkje ut til at dørstyreeinheiten er den som lagar kvalme alikevel, men her må det forskast meir).

 

Skal teste ut litt meir for å prøve å finne ut med sikkerheit kor "skoen" trykker, så får me sjå om ikkje eg prøver meg på direkte kontakt med Skodaforhandler i Sweeden for priser (har dei nødvendige delenr).

 

Nei ryk og reis med heile VW pisset, godt det snart sommar og sol igjenn, slik at ein kan henta frammat ein god gammal Taunus og 2. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...