Jump to content

BILTEMA DEKKMASKINER


Taunus S

Recommended Posts

Hallo.

 

Var ein tur i Åsane i dag og tok ein svipptur innom Biltema for å sjå om dei hadde dekkomlegger, (art.nr. 17-300) og avballanseringsmaskina, (art.nr. 17-301), på utstilling, noe dei ikkje hadde.

 

Vurderer sterkt og gå til innkjøp av desse maskinene, synes dei ser bra ut på bilder, (likner mistenkelig på eldre Wurth maskiner?), men vil jo gjerne "ta og føle på" før eg tar steget heilt ut. ¨

Bruksområdet vert på rein hobby basis for å dekka eige interesse og eg har ingen behov for å ta noko særleg større en 16" felger.

 

Nokon som har noko erfaringer med desse produkta, evnt. har "tatt og følt på" og har noko formeining om utforming/kvalitet, så kom med det!

Link to comment
Share on other sites

Hallo.

 

Var ein tur i Åsane i dag og tok ein svipptur innom Biltema for å sjå om dei hadde dekkomlegger, (art.nr. 17-300) og avballanseringsmaskina, (art.nr. 17-301), på utstilling, noe dei ikkje hadde.

 

Vurderer sterkt og gå til innkjøp av desse maskinene, synes dei ser bra ut på bilder, (likner mistenkelig på eldre Wurth maskiner?), men vil jo gjerne "ta og føle på" før eg tar steget heilt ut. ¨

Bruksområdet vert på rein hobby basis for å dekka eige interesse og eg har ingen behov for å ta noko særleg større en 16" felger.

 

Nokon som har noko erfaringer med desse produkta, evnt. har "tatt og følt på" og har noko formeining om utforming/kvalitet, så kom med det!

Ser jo fin ut den. Sikkert solid nok til hobbybruk , å litt til.

På Biltema i Sverige , med dagens kurs koster den 6212,- Nkr

Får jo nesten ikke en brukt (utslitt) maskin for den summen.

Link to comment
Share on other sites

det som ofte er er at deler som er av stål på kavalitetsmaskiner er ofte støpte deler som er lett for å knekke ved belastning på billigmaskiner, veit ikkje om det er tilfellet her men ville sjekket det før evt handel.......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
noen som har testet denne?

jeg og en venn har tenkt å spleise på dekkomleger og avbalanserings maskin

 

Kjøpte meg brukte dekkmaskiner nå, så det ser ikkje ut til at det blir Biltema denne gangen på meg. Har etter at eg starta denne tråden både fått tatt og følt på maskinene til Biltema og inntrykket eg sitter igjenn med er svært bra. Trur at disse er fult ut gode nokk til "hobby" bruk. Klart du kan slite litt med 50-45 profil, dette er jo nesten som å prøve å strekke stein. Det mannuelle tårnet er nok litt tregere å betjene en den automatiske typen, men som sakt funker det sikkert gull til hobby-bruk.

Kan sef. ikkje utale meg om kvalitet på slitasje utsette deler da eg ikkje har vert "inne i" maskinene.

 

Til slutt kan eg opplyse om omlegger`n eg kjøpte brukt er Italiensk produsert, byggd på slutten av 80`tallet, og er levert av G.K.L, selvfølgelig kjem eg ikkje på navnet på maskina i farten...

Men, poenget er at denne ser så godt som 100% identisk ut som Biltema maskina, bortsett fra at mi maskin har 3-fas.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...