Jump to content

91 scorpio cosworth, markedsverdi?


Guest ove

Recommended Posts

Har en pen scorpio cosworth 91 mod, 225000 km. Nylig tok en buss hele venstresiden på bilen min, idet bussen rundet svingen. Idet bussen svinger skarpt over , kommer bakparten eller overhenget på bussen brått over veiens midtstripe og treffer bilen min i siden. (Min bil til venstre og bussen til høyre i svingen). Skader: Litt av forskjermen, begge dørene, dørstolpen, bakskjermen og bakre hjulbue, kanal og speil. Ordentlig bulk med andre ord. Hvis bilen skulle bli taksert til vrak, hva er markedsverdien på denne bilen?

Link to comment
Share on other sites

Vet en på Lillehammer som ble taksert til... Tja, var det femti tusen da..? Ikke noe mer ihvertfall.

Har noen herpa bilen din?! Helvete.. Hadde ikke du akkurat bygd om til manuell og greier da?

Hvis du (eller noen annen...) bestemmer seg for å vrake den så husk på at du har førsterett på å kjøpe vraket. Må ikke la noen gjerrige høggere eller verksteder få fatt på den.. Selv om den vil være dyr å pusse opp igjen er det garantert plenty med deler igjen der som du kan få solgt.

Jeg stiller meg først i køen.. :D

 

Men ellers, kondolerer..

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...