Jump to content

PDF-filer


Jonny N

Recommended Posts

Er det noe nytt?

Er ikke så lenge siden jeg lasta opp andre typer filer her...

 

Har nå fått filene opp på MegaUpload, men får ikke til å legge de inn her..

De har liksom bare en www-adresse, ikke en url som i f.eks Photobucket...

 

Hjelp...?

Edited by Jonny N
Link to comment
Share on other sites

Det er kun klubbmedlemmer som kan laste opp vedlegg/bilder her på forumet.

 

Hva mener du med www-adresse kontra URL-adresse? Vil du at folk skal lese filene online eller laste de ned?

 

Jeg ville gjerne at folk skulle få se bildene på samme måte som bildene jeg lasta opp i denne tråden: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=48653

 

Men det går kanskje ikke med pdf-filer??

Jeg får vel legge inn link til filene istedet da, kanskje?

 

Om det nå er slik vi som ikke er medlemmer ikke lenger får legge inn vedlegg her, så er det i alle fall veldig synd. Hadde tenkt meg rundt på forskjellige Ford-treff i Tyskland i sommer, og kanskje legge opp bilder derfra. Men om man ikke får bidra her på forumet, så får man vel ikke det da...

Link to comment
Share on other sites

Vi har ingen løsning pr dags dato for visning av PDF-filer her desverre, de blir kun linket for nedlastning om et klubbmedlem laster opp et PDF-dokument og legger det ut.

 

Det er veldig lenge siden medlemmer på forumet kunne laste opp vedlegg her (ble sperret for det i desember 2007). Dette fordi at mengden vedlegg tok knekken på de forrige serverne vi hadde.

Etter at vi flyttet over til denne serveren vi har nå, så ble dette aktivert for klubbmedlemmer (november 2008) og det er kun de som har lov til å laste opp vedlegg.

 

Normalt sett så bruker jo folk Photobucket og liknende sider for å laste opp bilder og legge inn URL-tagen i trådene :) Dette er fortsatt lov for alle.

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

Den du lasta opp var bare forsiden.. Har du hele så kan jeg legge det ut for deg

 

Det stemmer. Prøvde med forsida først, men jeg trodde ikke det funka, så jeg tok den bort.

 

Sender du meg en mail adr. på PM så kan jeg sende deg alle sidene.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...