Jump to content

cosworth veiv ønskes..


kjelli`s

Recommended Posts

da sjekker du nypris. en brukt uslipt veiv kan se strøken ut og sammtidig være godt slitt hvis man måler på med micrometer. små riper kan polleres vekk.

 

mange org veiver ligger i grenseland på max klaring .når man bruker målttråd. og derfra er veien til rådebank kort.

 

Jeg har nok deler til en komplett bra motor. så dumt å selge kun veiva dritbillig.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Så du mener at alt under 7000kr er dritbillig for ei uslipt veiv? :)

 

Ikke meningen å kverulere, men syns det virker som om du syns at dine deler er så mye bedre enn alt annet,

og derfor kan legge deg på en mye høyere pris enn andre.

Edited by Escort RST WRC

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Så du mener at alt under 7000kr er dritbillig for ei uslipt veiv? :)

 

Ikke meningen å kverulere, men syns det virker som om du syns at dine deler er så mye bedre enn alt annet,

og derfor kan legge deg på en mye høyere pris enn andre.

 

 

Hei. jeg mener at dritbillig er 3-4000kr.

 

det er blitt for mye mopedtrim tilstander på brukte cosworth deler. det er som oftest godt brukt,og trimma ihjel av folk som ikke har peiling.

 

Jeg vil si en org veiv som kun har gått så lite som 30000km.fra org utrimma bil.tatt ut fra strøken motor.er mer eller mindre som ny. en org veiv som har bikka mot 100000km

 

er nok mere en 4000kr veiv.

 

Dessuten er det alt for mye kverulering med Ford deler. noen skal ha det kasta etter seg. andre som er mere kvalitetsbeviste skal hvite hva de skal ha og går for det.

 

 

Jeg må ikke selge veiva. den ligger godt der den deler plassen med en 7-8 veiver.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

3000 kr og en slipbar veiv i bytte.

er den ballansert,å med svinghjul ? jeg prøver ikke å være vanskelig her altså... kan gi innbytte på en veiv som ikke trenger slipes,den er bra,men har 75 over på rådeknastene... å den blir ikke orginal...

Link to comment
Share on other sites

rart det altid skal bli noe på alle trådene som blir lagt ut her...

jeg trenger ikke vite når en veiv bør slipes,når den er ferdig,eller når den er strøken...

jeg har skrudd nok motor til og se/måle det selv....

Link to comment
Share on other sites

er den ballansert,å med svinghjul ? jeg prøver ikke å være vanskelig her altså... kan gi innbytte på en veiv som ikke trenger slipes,den er bra,men har 75 over på rådeknastene... å den blir ikke orginal...

 

kun veiva som er nyslipt.er ikke balansert etter sliping,og ikke svinghjul.

Hadde alt dette vært gjort hadde prisen blitt en annen

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...