Jump to content

scorpio 2,9i selges i deler, + p100 delebil, cortina prosjekt selges med stor atlas aksling og innsprut cosworth grill


scorpio2,9i

Recommended Posts

hei har en komplett scorpio 2,9i 87 mod, (gammel type 2,9)

dører- og baklykter å diffen er borte men resten av bilen er komplett, motor starter og går men på grunn av defekt bensinpumpe så starter den ikke nå,, manuel t9 kasse

 

har også en p100 som står på tur til hugeren, mye deler på den,,

 

har masse deler til scorpio 85-92 nye sotete refleks plater noe rs styling , og komplett skinn intreør, med dørtrekk og midtkonsoll, brytere og div,,

 

bare og ta kontakt hvis d er noe dere lurer på, har masse deler til ford

 

har også en cortina mk2 med insprut, motoren står ikke i men følger med, har vært is turbo, med 5 trins kasse og stor Atlas aksling, granada 2,3 caliptere foran, men bremser bak mangler, på begynt prosjekt som ikke er oppspist av rust, skilter sitter på mangler eu, årsavgift betalt

 

står også en granada 2,0 1976 stv hær (prosjekt) med 2,9i motor , følger med masse deler til den,

 

 

 

sender ikke deler, deler kan hentes/leveres toten omeråde,

 

Anders øfstås

2850 lena

93092148

epost/msn suzukizrer@hotmail.com

Edited by scorpio2,9i

10805841_10152736565546461_2893530040314

Link to comment
Share on other sites

hei har en komplett scorpio 2,9i 87 mod, (gammel type 2,9)

dører- og baklykter å diffen er borte men resten av bilen er komplett, motor starter og går men på grunn av defekt bensinpumpe så starter den ikke nå,, manuel t9 kasse

 

har også en p100 som står på tur til hugeren, mye deler på den,,

 

har masse deler til scorpio 85-92 nye sotete refleks plater noe rs styling , og komplett skinn intreør, med dørtrekk og midtkonsoll, brytere og div,,

 

bare og ta kontakt hvis d er noe dere lurer på, har masse deler til ford

 

har også en cortina mk2 med insprut, motoren står ikke i men følger med, har vært is turbo, med 5 trins kasse og stor Atlas aksling, granada 2,3 caliptere foran, men bremser bak mangler, på begynt prosjekt som ikke er oppspist av rust, skilter sitter på mangler eu, årsavgift betalt

 

står også en granada 2,0 1976 stv hær (prosjekt) med 2,9i motor , følger med masse deler til den,

 

 

bump

 

 

sender ikke deler, deler kan hentes/leveres toten omeråde,

 

Anders øfstås

2850 lena

93092148

epost/msn suzukizrer@hotmail.com

10805841_10152736565546461_2893530040314

Link to comment
Share on other sites

Guest ScorpioGutt

Hei,

 

jeg har en Scorpio 85 mod, temmelig strøken og fin. Men var uheldig og fikk is/snø som falt fra kryssende bro i fronten nå i vinter, og fikk ødelagt endel. Har nå fått fikset alt, untatt ny frontfanger. Den viser seg å være vanskelig å finne.

 

Så mitt spørsmål er; har du en frontfanger til Scorpio?

 

Ønsker selvsagt en så fin en som mulig. Og fargekoden på bilen er 15, men regner jo med at lakkering må til :)

 

 

Mvh

Jan Terje Nymoen - "ScorpioGutt"

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

jeg har en Scorpio 85 mod, temmelig strøken og fin. Men var uheldig og fikk is/snø som falt fra kryssende bro i fronten nå i vinter, og fikk ødelagt endel. Har nå fått fikset alt, untatt ny frontfanger. Den viser seg å være vanskelig å finne.

 

Så mitt spørsmål er; har du en frontfanger til Scorpio?

 

Ønsker selvsagt en så fin en som mulig. Og fargekoden på bilen er 15, men regner jo med at lakkering må til :)

 

 

Mvh

Jan Terje Nymoen - "ScorpioGutt"

 

 

hei skal se etter i morgen hva jeg har har en 3-4 fangere

10805841_10152736565546461_2893530040314

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...