Halvorsens garasje Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Heisann! Tok på meg et lite ansvar å varsle folket om den lille tradisjonen i Vestfold. Søndag 14. Juni er det såkalt VestFord-treff igjen. Forder av alle slag er da velkomne til samling i Rosanesparken i Tønsberg! Jeg har vært der de 3-4 siste åra og syns det har vært koselig. Det er selvfølgelig mest veteran-biler, men alle med Ovalen får plass her. En må heller ikke være fra Vestfold. Det er en som har kommet fra Trøndelag, mener jeg det var, de siste åra med en helt unik Capri! Mye pent å se på, mye historie og veldig sosialt! Mer hvor og når for oppmøte og slikt kommer jeg tilbake til. Vet noen andre mer enn meg, skriv svar i denne tråden med en gang! (Og vennligst korriger evt feil ) Håper vi sees Eirik Halvorsen - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
bige Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 14. juni: VestFordFelles Ford-treff i Tønsberg, RosanesparkenInfo: Terje Håkonsen, tlf: 976 90 899
351RS Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 SØNDAG 14: Felles Ford-treff, TønsbergFelles Ford-treff i Rosanesparken (på vei mot Tjøme). Fra T-Ford til Focus, uansett stand, årsmodell og type. Oppmøte på "Døgnet", dvs Shellstasjonen på Korten, for felleskjøring til treffplassen. Avreise kl 10.30. Treffet åpner kl 11.30. Kontaktperson Taunus: Terje, mob 976 90 899. Hvem herfra kommer? Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
Tomask Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Siden det er bursdagen min, så håper jeg på et par gratis pølser og brus. Vi kommer med tre mustanger i hvertfall. 1977 Ford Mustang Mach 1 302
KIB Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 (edited) Det er en som har kommet fra Trøndelag, mener jeg det var, de siste åra med en helt unik Capri! Mye pent å se på, mye historie og veldig sosialt Denne Caprien er solgt og holder nå til i Fyresdal.. Tror ikke den kommer i år.. Men den var på Right On/Grenlandsteff i Skien på Søndag om noen herfra var der.. Men det kommer Caprier på Vestford i år også... Minst 3 biler, forhåpentligvis flere Edited June 11, 2009 by KIB
351RS Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Bare håpe det blir greit vær. Har vært litt så som så de siste åra. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
Recommended Posts