Jump to content

Billigbil ønskes kjøpt


Zykotec

Recommended Posts

som i overskrift, registrert kjørbar bil, gjerne bakhjulstrekk da jeg skal på ACR i midten av juni.

Må ha bil fort da jeg er uten fra og med 19.mai Alt av interresse, helst ikke over 9 tusenlapper, og helst her i Møre og Romsdal. Ring 48291769, eller svar her i tråden ,eller PM , da jeg er treig å skrive tekstmeldinger :P

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hadde du vært nærmere har jeg en tercel til 3000kr ;)

 

Frister faktisk litt, angrer på at E ikke kjøpte en i vinter istedenførr Quattroen E selger i morra ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gadd ikke stå fast nederst i gården med sierraene, så jeg kjøpte meg 4x4. Og har aldri angra. De toyotaene bare går å går

 

hehe, veit åssen det er , bor øverst i en lang bratt bakke, så Quattro var greit innimellom når det var is, men syns 136 hester på 1500 kilo ble litt trøtt, regner ikke med terceln er noe fartsmonster heller ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

hehe, veit åssen det er , bor øverst i en lang bratt bakke, så Quattro var greit innimellom når det var is, men syns 136 hester på 1500 kilo ble litt trøtt, regner ikke med terceln er noe fartsmonster heller ;)

18hk per hjul i 4x4. Og da har jeg ikke regna bort drivverkstap ;) Veier vel en 800-900kg

Link to comment
Share on other sites

He he, er vel ikke bare firhjulstrekk som gjør at den ikek spinner da :P .sjekka salgstråden din, og det er jo egentlig pris om årsavgift er betalt også synd du bor så langt unna...

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke NSB sånn landstilbud nå også da?

Lett å komme seg fra M&R og til østlandet for en 200lapp da :)

 

Mangler bare en 15-20 hester ekstra pr. hjul så er det nesten verdt det ;) Går desverre ikke tog ut hit på kysten da :(

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...