Jump to content

1988 Ford Sierra Cosworth


etakle

Recommended Posts

Ja, det er det som "mangler" her. Om eg beholder bilen blir det nok noke oppgraderte greier. Her er det litt opp til evnt ny eier, hva som er interesant. Kan leveres med org. brukt T5, evnt T5 med quaife innmat,Tremec osv.. Eller kjøper setter i hva de selv foretrekker.

Link to comment
Share on other sites

Nei, samme felger (Masitaly) men Ruud hadde vel 18" så vidt eg husker. Mine er 17"

 

Så fin ut den bilen din... Fått no bud på den enda?? Og er det rust på den??? I såfall hvor??

Link to comment
Share on other sites

Så fin ut den bilen din... Fått no bud på den enda?? Og er det rust på den??? I såfall hvor??

 

 

Fått en del meldinger, men ingen konkrete bud.. Bilen er veldig bra med tanke på hvor gammel den er. Er ærlig og kan si at den ikke er 100% rustfri som mange skryter på seg. Har en litt dårlig hjulbue bak på venstre side, og litt rust nederst på bakluka.

Link to comment
Share on other sites

Fått en del meldinger, men ingen konkrete bud.. Bilen er veldig bra med tanke på hvor gammel den er. Er ærlig og kan si at den ikke er 100% rustfri som mange skryter på seg. Har en litt dårlig hjulbue bak på venstre side, og litt rust nederst på bakluka.

 

Okey... Er girkassa helt ferdig på den eller går det ann og kjøre med den??? Og hva forlanger du for bilen??? Har du mulighet til og sende bilder av rusta på mail og hva du forlanger for den?? t_furulund@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...