Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det tilfeldigvis noen som har en cosworth 24 BOB motor i deler? JEg hadde trengt og kjøpe en fungerende termostat.

Eller om noen vet om noen linker til steder som selger dette. Ford skulle ha litt mye for en nye en!

Tlf 91676894

Posted

Jau mulig det. Har bare ikke sjekka mer mekonomen eller thorsov da dette er ting som ikke akkurat blir solgt mye av.

På ford i drammen var dette aldri blitt solgt før, heller ikke en vannslange jeg ville ha var blitt solgt før. Stort sett det jeg spør etter til en BOB på Fordm har ikke blitt solgt før, iallfall ikke i drammen. Så er litt skeptisk til å sjekke hos andre forhandlere. Men såklart, det skader ikke å spørre :)

Posted

Skal opp på verkstedet en tur i kveld, skal fiske med meg termostaten (hvis jeg finner den...) og teste den.

Vet at den koster i overkant av 1500 kroner på mekonomen.......

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Posted

mekonomen:

Artikkelnr: 17-4270.88D

BENEVNING: Termostat

Pris: 165.00

Artikkelnr: 17-4270.92D

BENEVNING: Termostat, vinter

Pris: 242.00

Posted
Tror Fresh| er ute etter termostathuset.. (?)

Er ute etter termostaten, om den sitter fast i termostathuset skal han ha denne også.

Dette er jo typen som sitter på slange, og ikke på blokk/topp

Posted

Det går vel ikke ann å bare bytte termostaten på BOB men må vel bytte hele huset?

Skal sjekke ut litt :)

Det er ikke det samme som på 2,9 12v mener jeg.

Hadde du en liggende Count ? ;)

@ 2.8injection

Jeg har og leita på ebay men fant ikke noe. Hvis du har en link til den hadde jeg blitt en happy camper.

Posted

Hey se det ja, det var akkurat en slik en jeg var på utkikk etter. Takk skal du ha. Men 100 £ var en drøy pris :P

Hvis jeg ikke finner noe billigere tar jeg bare og borer et hull igjennom den jeg har. Dritten åpner ikke.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...