Jump to content

Venstre bakhjul på min Sierra er skjevt.


Guest Freetime

Recommended Posts

Guest Freetime

Jeg var ute å sladdet med bilen min i går og tror det ble litt mye for den.

 

Det er kanskje halparten av dette: /--o--| Jeg merker det ikke noe serlig når jeg kjører med den, men det ser jo ikke serlig bra ut og er kanskje lurt å fikse.

 

Noen som har vært borti en slik feil før og som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre med det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ute å sladdet med bilen min i går og tror det ble litt mye for den.

 

Det er kanskje halparten av dette: /--o--| Jeg merker det ikke noe serlig når jeg kjører med den, men det ser jo ikke serlig bra ut og er kanskje lurt å fikse.

 

Noen som har vært borti en slik feil før og som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre med det?

 

Bærearmen ? Foring ? Hjullager ?

Link to comment
Share on other sites

Guest DailyDrifter

hehe kjørte hjem fra sverige for 2 år siden med en dohc kombi jeg hadde, syns det var i meste laget av vind siden bilen neste gikk sidelengs bortover i 120, så stoppa vi for å se hvor mye det blåste og det var vindstille :/ , ene hjullageret holdte på å gå i oppløsning hehehe

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jeg drev og sladda med min sierra, og sklei baklengs opp på en midtrabatt... hjula ble veldig skeive, bytta bærebroer... men det var akkurat likt... da var det den bjelken som bærebroene er festet i som var blitt skeiv... var slik at når jeg kjørte på asfalt, så om jeg traff en isflekk, så drog bakenden på bilen til siden..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...