Jump to content

Streetmeet gardermoen 13.06.09


Guest aasen90

Recommended Posts

Guest aasen90

Hei!

 

Noen flere som har filmer eller bilder fra streetmeetet på gardermoen i helga?

 

her er mine:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest aasen90
så ikke så veldig trygt ut det de 2 første bilene prøvde på der hvertfall!

 

Bra treff?

 

greit nok. først var det lov å burne, så ble det forbudt. så ble det ikke lov å drifte, men så ble det lov igjen.

Men greit nok, fine biler, en del mennesker og et par fine jenter(mest stygge).

I tillegg var det en butikk som het racespec(?) som hadde knallgode tilbud på alt mulig rart.

Link to comment
Share on other sites

Kunne vel ha funnet på noe litt mer spennende enn detta her.. litt drag osv.. og litt annet en 2 biler som sladder rundt en kjegle..

 

*Kremt* Grunnen til at det ikke blei noe drag her er jo fordi det egentlig ikke er lov til å bruke banen etter kl 8 på kvelden! Derfor blei det litt "stille" sliring.

@Aasen90: Synd du ikke fikk med de første som kjørte, de var samspilte kjøringen, i forhold til de to siste her....Og det var aldri lov til å drifte på meeten , men enkelte klarer jo aldri å høre etter!!!!

Link to comment
Share on other sites

For en idiotisk bruk av banen..

Kunne ikke vært mer enig. Og hvordan kan du kalle det et 'streetmeet' når du har treffet på en autoslalom-bane/drag-stripe? Sist jeg sjekka så var streemeet et treff man hadde på GATA et eller annet sted. Er så mett av drifting at jeg får magesår snart!

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke vært mer enig. Og hvordan kan du kalle det et 'streetmeet' når du har treffet på en autoslalom-bane/drag-stripe? Sist jeg sjekka så var streemeet et treff man hadde på GATA et eller annet sted. Er så mett av drifting at jeg får magesår snart!

Hjertet mitt hopper over ett par slag hver gang jeg ser rødskiltjapsene slenge rundt

Link to comment
Share on other sites

*Kremt* Grunnen til at det ikke blei noe drag her er jo fordi det egentlig ikke er lov til å bruke banen etter kl 8 på kvelden! Derfor blei det litt "stille" sliring.

Påvirket i løpet av helga ja... :lol: :P

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke vært mer enig. Og hvordan kan du kalle det et 'streetmeet' når du har treffet på en autoslalom-bane/drag-stripe? Sist jeg sjekka så var streemeet et treff man hadde på GATA et eller annet sted. Er så mett av drifting at jeg får magesår snart!

 

Powerdrift hadde to dager med kvalik og kjøring på Gardemoen nå i helgen..Gutta som kjørte hadde camp der oppe fra fredag til søndag.. Det de gjorde var jo i hovedsak bare å samle til litt sosialt på kvelden på lørdag da for de som ville komme og snakke bil osv.. Kanskje "streetmeet" blei litt feil ord, men synes du overreagerte her nå borsjan :P

@Jan Henrik: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa slire slire :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest aasen90
Kunne ikke vært mer enig. Og hvordan kan du kalle det et 'streetmeet' når du har treffet på en autoslalom-bane/drag-stripe? Sist jeg sjekka så var streemeet et treff man hadde på GATA et eller annet sted. Er så mett av drifting at jeg får magesår snart!

 

Unnskyld meg mr. KnowItAll , men alle som skulle kjøre inn ble stoppet og spurt om de skulle på et såkalt "streetmeet" og sånn kom tittelen.

 

Håper flere kan legge ut filmer eller bilder!

Link to comment
Share on other sites

Unnskyld meg mr. KnowItAll , men alle som skulle kjøre inn ble stoppet og spurt om de skulle på et såkalt "streetmeet" og sånn kom tittelen.

 

Håper flere kan legge ut filmer eller bilder!

Du vet at Street betyr gate, og meet betyr møte - altså ett gatemøte. Ikke "nedlagt-flystripe-som-nå-brukes-til-drag-og-autoslalom-møte" ;)

Link to comment
Share on other sites

Du vet at Street betyr gate, og meet betyr møte - altså ett gatemøte. Ikke "nedlagt-flystripe-som-nå-brukes-til-drag-og-autoslalom-møte" ;)

 

Dere er utrolige gutter, værre enn kvinnfolk jo! Om dette fikk tittelen "streetmeet" men ikke ordrett etter ordboken HVA SÅ?!?

Hopp og sprett dette var et sosialt og ålreit treff :) Selv gikk jeg batteritom på kameraet, men skal få en kompis som fikk tatt noen bilder til å legge ut :)

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke at de legger igjen all gummien på banen jeg :)

 

 

er jo greit nok med gummien som ligger igjen da Anders. med er verre at man dra luftfiltre så fullt av glassfiber støv at man må ut å blåse dette reint hver gang man skal kjøre! hehe <_<

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...