Jump to content

hvordan se forskjell på skrudde vs stikk aksler?


Odin

Recommended Posts

som topic sier! da jeg så grønn som jeg er ikke har sett skrudde aksler før lurer på om noen kan laste opp ett bilde av det?

 

har en sierra stasj dohc som jeg syns ser ut som den har stikk aksler på noen som vet hvorvidt det er tilfelle eller om dem bare kommer med skrudde?

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

jekk opp bilen i baken og sjekk der akslene går inn i diffen om den er skrudd med 6? skruer eller

om den bare er stikki inn i diffen...

Mondeo ST TDCI "machine silver"

zito miracle 19...bixenon og led overalt...

green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler.

pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene

87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3

Link to comment
Share on other sites

ser ut som det er stikk gitt :) men har en dohc 4x4 ute på gården her og og den tror jeg skal ha skrudde ikke det at JEG ser store forskjellen derfor jeg spør ble veldig usikker :P

 

 

kødda folkens! dro på meg hodelykta og sjekka en gang til! det er stikk :) så vil det si at en hvilken som helst annen diff med stikk akslinger til sierra passer over på min stasj?

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

ser ut som det er stikk gitt :) men har en dohc 4x4 ute på gården her og og den tror jeg skal ha skrudde ikke det at JEG ser store forskjellen derfor jeg spør ble veldig usikker :P

 

 

kødda folkens! dro på meg hodelykta og sjekka en gang til! det er stikk :) så vil det si at en hvilken som helst annen diff med stikk akslinger til sierra passer over på min stasj?

 

 

JA :D

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

Link to comment
Share on other sites

ja 4x4 dohcn min har oxo diffbrems. men noget slapp kan man si :P

hehe jepp stemmer d odin :) lenge sia nå.. kommer en tur nedover rundt 20 juli ;) blei jo jaggu en morro tur tell skedsmo da, innom hver eneste busslomme å utkjørsler hehe ;)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er det sånn at du har en 2wd som du skal sette 4x4 diff og aksler på ?

 

Da har du vel framaksler som du ikke skal bruke da ? Isåfall er jeg interresert i dem

91' Ford Sierra Sedan 4x4 2.0i DOHC | R.I.P.......93' Ford Sierra Stv 4x4 2,9 cosworth | TIL SALGS...... 92' Ford Sierra Stv 2wd DOHC | TIL SALGS

00' Landrover Defender TD5 | Bruksbil.......97' Peugeot 106 II | Slalombil

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...