Jump to content

Gatebil våler


paalrosen

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tenkte meg det ja...

Men det må vel vere flere enn meg som har havnet i lignende situasjon?

Hva er oppskriften?

 

 

ingen lette løsninger desverre ,du må gjøre bilen tilnærmet org for å få den godkjent :whistling:

 

 

 

du slippe nok heller ikke unna uten ett bremse papir som sier max 253 hk ..

Edited by to far gone

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

Du må skaffe til veie tuvpappirer på alt du kan av uorginale deler. Resten må du ha orginalt. Motoreffekt også. Usikker på dette med bremsepapirer ved mistanke om trimming. Det er flere NAF teststasjoner rundt om som har verktøy for måling av effekt. Du kan jo ringe å høre på priser og om dem tar 4x4.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Huff!:(

Da bli det vel å få tak i orginale dempere og fjærer. Har 330 skiver forran og bak ( brembo og XYZ), som er selfølgelig mye bedre enn orginalt, men uten TUV så er vel det og et h......:(

Må vel satse på å trikse litt med motoren da.

Tror ikke biltilsynet har bremseutstyr til 4x4. Men eg kjører 2wd...

 

Ein smule irriterans! La den ut for salg noen dager før, og så blei den forsøkt å bli stjelt, og samma dagen blei eg stoppa, og etterpå det røyk turboen!!:( jæv... bra dag!

Edited by JHS
Dette er ingen salgs tråd
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...