Jump to content

MOTOR! - 1992 Sierra Cosworth 4x4 MOTOR - (200blokk med grønt toppdeksel))


Skallesei

Recommended Posts

Legger ut denne posten da jeg har en cosworth motor stående som jeg ønsker å se om det er noe interesse for...

Den er skåret på ene sylinderen da det har vært kjørt feil blandingsforhold på den. Toppen er plukket av, men bunndelen er ikke demontert.

 

Motoren er komplett med innsugs- og eksosmanifold, turbo, brune dyser, pluggledninger, følere og fastmonterte deler. Toppen var overhalt med nye ventiler og styringer våren 2008 hos Kirkebakken.

Følger ikke med cooler, slanger og ledningsnett.

 

Motoren har vært kjørt med original turbo og grønne dyser, og aldri vært trimmet noe mer enn det.

 

Er dette av interesse å kjøpe samlet eller i deler for noen?

 

GI BUD!

 

TLF: 400 41 049

MSN: skallesei@hotmail.com

 

IMG_0861.jpg

IMG_0862.jpg

Edited by Skallesei

1996 BMW 320 Cabriolet

Link to comment
Share on other sites

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Har du tlf??

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.

"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.

"Horsepower" is how fast you hit the fence.

"Torque" is how far you take the fence with you.

Link to comment
Share on other sites

Heisann..

Har ikke vært i nærheten av intrernett på en stund og jeg beklager at jeg glemte å legge ut nummeret mitt...

Husnes og turbodohc, står budene deres enda?

 

La i dag ut den andre motoren min for salg her på forumet da jeg lurer på å overhale denne, men om jeg kan få solgt denne for en god pris så går det nok greit det...

1996 BMW 320 Cabriolet

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...