Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er ganske fersk når det gjelder cosworth. Har ståande ei 200 blokk med 2wd stempler og veiv ståande tenkt brukt til 2wd, og manglar topp til dette. Bør eg sørge for å få tak i 2wd topp eller går det med 4x4? Er vel litt lettare å få tak i 4wd? Har forstått det slik at desse delane passer nokonlunde greit om ein annan. Kunne sjølvsagt tenkt meg litt trim på dette, og mykje vil som regel ha meir, så hadde vore greit å forsikra seg om at dei ulike delane er dimensjonert for å tåle litt krefter. Ser for meg at det er ulik belastning på henholdsvis 2wd og 4wd?

Lyst på vingebil..... c",)

Guest kenneth birkeland
Posted

Bruker du 2wd stempler og 4wd topp blir det høyere komp om du ikkje bruker tykkere topp pakning.

4wd topp er nok betre enn 2wd topp. 4x4 stempler får du for ein 1000-2000kr.

Posted (edited)

Ok, så 4x4 stempler og topp er å foretrekke sjølv om det er 2wd altså. Veiva eg har er 2wd, bør eg bytte den til 4x4 også? Veit ikkje om den er den veiva eg kjem til å bruke, men har i alle fall liggande. Tenkte å få tak i ei ombygd bunnpanne med meir plass til olje. Kva pleier ein å bruke her, 4x4 eller 2wd? Kan hende det er interessant carfreak, skal i såfall senda deg ein pm så snart eg får sjekka litt.

Edited by Bergen_

Lyst på vingebil..... c",)

Posted

4x4 stempler har pinnebolten litt offset fra midten, noe som ble gjort for å forhindre skjørtebank som 2wd motoren "sleit" med. De har også ett litt annet design i bowlen, men hvor stor forskjell dette utgjør vet jeg ikke.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...