Jump to content

kan slettes!


Kjellcorp

Recommended Posts

Har en Mb 190e som jeg vil bytte i en sierra da Mb'n var en nødløsning etter sierraen jeg hadde måtte vises.

MB'n har gått 338,000 ca og er en 1990 modell. Men ikke noe problem for at den går mer. Fin og tigth på gira. Har hatt den i ca 6-7 mnd nå. men har ikke kjørt den så mye ettersom jeg mista lappen.

Bilen er ikke 100% strøken, men ikke noe som er merkbart utenom "småbulker" bak på v.side etter forrige eier velta et verktøy skap på den. sjåfør sete er noe slitt, og litt flekete.

det er El soltak, varmetråder i bakruten. annet utløp en orginalt. tusenmetere bak grillen.

Har nylig byttet speedometer vaier(nypris 1500) Har 3 sett alu felger. 1 sett sommer(noe slitt dekk) 1 sett vinter. og 1 sett gamle pigg dekk(tatt ut piggene)

 

Har ikke hatt noe problemer med bilen så lenge jeg har hatt den. Den er påkostet usakelig mye de siste 4 årene.

Bilen står i oppland på Raufoss.

 

Vis noen er int så kan ikke sierraen være ihjel skrudd, og må være skilter og godkjent. ; )

 

Bilder kommer senere.

 

kjell magnus ringstad

48239961

kjellcorp@hotmail.com

Edited by Kjellcorp
Link to comment
Share on other sites

13000.

kom på litt mer som jeg har kosta på :P Kjøpt Momo. ny bakfanger som hører til den typen. den andre følger med selvsagt med. Nye pioneer fram høytallere. hatthylla er bygd litt om og trekt om igjen.

 

også sitter det diff sperre på den(ASD)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...