Jump to content

sierra sedan ønskes kjøpt.


sierraturbo

Recommended Posts

ønsker å kjøpe en sierra sedan fra 87-93mod det viktigste er at bilen er nærmest rustfri og bulkfri og fin i lakken helst hvit farge. ellers er det ikke så nøye da jeg skal monteres cosworthstyling og byttes motor til 2,5td scorpiomotor. kan gi alt fra 5000-30000 etter hvordan bilen ser ut. kan og gi mer om noen har en som er ferdig stylet med cosworthstyling.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

hehe har 2 selv men har funnet ut det tar alt for mye tid så nå vil jeg prøve å fine en som er i bra stand hvertfall med tanke på rust og bulker og 100 viss av timers arbeid med sliping og lakk osv.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en sierra '91 2.0i CLX sedan, knall rød. Den er utrolig pen i lakken, og fint interiør, men motoren er cowboy-reparert og må byttes snart. Den går fint nå, men hvem vet hvor lenge reparasjonen holder. Det er også litt rust ved jekk-punktene bak, bør nok sveises.

 

Den ser så bra ut at den fortjener å bli fikset opp. Hadde tenkt meg rundt 12.000 for den.

 

Den står en time nord for Oslo, mulig det er litt langt, send meg en mail på meshyx at gmail.com hvis du vil vite mer og ha noen bilder etc.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...