Jump to content

Recommended Posts

Posted
Forsterke diffen med så moderat effekt er nå litt overkill. Bra motor for å hente ut mer effekt fra ihvertfall. Pen bil

Tåler jo Ingenting disse org diffene da... Poenget var at syns prisen var litt i høyeste laget... :P

Posted
Tåler jo Ingenting disse org diffene da... Poenget var at syns prisen var litt i høyeste laget... :P

Bakhjulsdrift. Regner virkelig med det er den originale cosworth 7,5" diffen som sitter der. Tåler en god del den..

Posted
Bakhjulsdrift. Regner virkelig med det er den originale cosworth 7,5" diffen som sitter der. Tåler en god del den..

Har 2wd cossi eg.. og der tok solhjulene kvelden som vanlig.. :) Har sikkert med kordan 1 behandler dem.. :rolleyes:

Har lurt på 1 ting, var det du som var og hentet bil hos alex p for 1 go stund tilbake?? tror eg var der inne med gamle bilen da...

Posted
Har 2wd cossi eg.. og der tok solhjulene kvelden som vanlig.. :)

Planethjulene ;)

Har rast 4stk 7,5" cosw differ selv, så vet godt at de ikke tåler allverdens :P

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Posted
Planethjulene ;)

Har rast 4stk 7,5" cosw differ selv, så vet godt at de ikke tåler allverdens :P

Takk for du rettet meg..hehe :P

Kjenner problemet du og ja.. ;)

Posted
Har 2wd cossi eg.. og der tok solhjulene kvelden som vanlig.. :) Har sikkert med kordan 1 behandler dem.. :rolleyes:

Har lurt på 1 ting, var det du som var og hentet bil hos alex p for 1 go stund tilbake?? tror eg var der inne med gamle bilen da...

ca et år sia ja..