Jump to content

Ecc-iv hjerner og cosworth 4x4 eksoshus øk


Truckdriver

Recommended Posts

Som det står i overskrift ønsker jeg å kjøpe Ecc-iv hjerner. Trenger første omgang 1, men har du flere kan jeg ta de samtidig. Kravet er at de skall ha alle 60 pinnene. Altså alle 3 radene med pinner skal være komplett. Typen med ett helt aluminiumsdeksel, eller den senere typen med ett deksel på hver side er ønskelig. Ettersom dette da skal brukes til adapter trenger ikke elektronikke virke. Disse finnes typisk i Sierra fra sein 80 tall og oppover, og Scorpio. Ohc med cat, dohc og v6. Legger med et bilde hvordan de ser ut. Dette er da typen med et helt deksel. Den svarte ledningen er der ikke orginalt da :)

DSC00761.jpg

Send/legg gjerne ut bilde vist du er i tvil om det er rett hjerne.

Jeg vil selvsag ha disse billigst mulig, så 4-500,- per hjerne er ikke aktuelt, ettersom de i praksis for meg har defekt elektronikk. Tenkte mer sånn ca maks 250,-, men gjerne billigere.

 

Ønsker også 4x4 eksoshus til cosworh. AR .48, eventuelt en mellomting av .48 og .63 vist det finns? Kan gjerne være deffekt turbo, så lenge huset er helt og uten sprekker. Kan eventuelt bytte mot AR .63 hus fra T34 turbo. Har også cosworth delbil og cl delebil som hugges vist bytte heller er ønskelig, både for hjerner og eksoshus.

Har også ganske stort delelager med deler til standard Sierra/IS.

Holder til i Nordland.

Tlf 901 19 659. Jeg kan være vanskelig/umulig å nå på tlf/sms i ukedagene mens jeg er på jobb. Jobber også skift. Ønskelig med kontakt på PM eller her i tråden.

 

Mvh Espen

Edited by Truckdriver

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Har allerede fått tak i 2 :P Men pris tenkte du deg for alle 3 da? Med porto.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...