Jump to content

Evo registrering


87RS

Recommended Posts

Skilter får jeg, har hatt tett komunikasjon med trafikkstasjon og mitsubishi Norge.

Gjør man alt i rett rekkefølge og sjekker litt før man kjøper, er det utrolig hva man kan få til.

 

Utdyper ikke dette noe vider på nett, da dette har tatt meg en god del timer, telefonsamtaler, eposter, banning leting for å få til !

 

Jan Brede

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter i spenning...

Har og kan oppskriften selv gjorde det senest i 2008 tok da inn en evo 6 rs

Men i 2009 ble mange smutt-hull lukket.

Jeg er blitt anbefalt og bare glemme det igjen..

 

Av mitsu Norge får man ikke et papir da dissa bila ikke ble solgt nye i N.

 

Men det hjelper hvis bilen er solgt ny i Sverige med såkalt europa-godkjenning..

 

På jessheim trafikk stasjon var dem enkle en stund..men nå skal visst alle spesielle biler gjennom

ombygnings gruppa på risløkka. Gjelder vel kanskje i oslo/akershus..

 

Og jeg hadde hele tiden dialog med en figur (Tveitan) på risløkka ang import og hvilke papirer jeg kunne skaffe

fra ulike organer...fra mitsu sverige fikk jeg intyg fra gunnar. dette papiret er ikke godt nok lenger..

 

Fikk litt noia på slutten da jeg satt med en momsa bil til 250ark uten skilter..

Ble registrert med tüv papirer og MYE mas til slutt i ferie-tiden på risløkka...

 

Prata med pjokken på grua auto på skogen i sommer..sitter med ett par biler uten skilter han og som han har prøvd og regge..

 

Bilen til liljan malø på finn.no. Den røde tme med rare bilder er en av siste registrert på jessheim hvertfall.

 

Blir gøy og se for sånn bil skal jeg ha igjen.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Ingen tme solgt gjennom mitsu Norge såvitt meg bekjent..

Tronerud solgte vel en ny sølv tme i 2002...men det var vel en overligger, da alle tme er produsert fra 6-12 mnd i 2000.

og tronerud er vel ikke en mitsu frorhandler

 

Ingen type-godkjenning på disse og ikke E-merket..

 

Mvh

 

 

 

Ble ikke TME solgt ny i Norge da? I såfall er den vel typegodkjent?
Link to comment
Share on other sites

Ingen tme solgt gjennom mitsu Norge såvitt meg bekjent..

Tronerud solgte vel en ny sølv tme i 2002...men det var vel en overligger, da alle tme er produsert fra 6-12 mnd i 2000.

og tronerud er vel ikke en mitsu frorhandler

 

Ingen type-godkjenning på disse og ikke E-merket..

 

Mvh

Da har jeg gått og innbilt meg ting som jeg tydeligvis ikke har greie på :lol: Lært noe nytt da hvertfall :) Så med andre ord så er det kun 8 og 9 som har blitt solgt nye i Norge på normalt grunnlag da?

Link to comment
Share on other sites

Jepp 8r og 9r får du papirer fra mitsu N til..

 

Ting blir ikke akkurat enklere for tiden tr. pettersen import i oslo brukte

akkurat 14 dager på og få skilt på en 2001 audi rs4.. og dem går det noen av på veien..

 

Dem finner på nye ting hele tiden med nye papirer her og der sa trond, fra oslo trafikkstasjon til drammen og tilbake etc...

 

Jeg prøvde til og med og regge min 6r på 1.15 bestemmelsene i drammen og fikk avslag fordi bilen var uten kat

og uorginale felger..

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Jepp 8r og 9r får du papirer fra mitsu N til..

 

Ting blir ikke akkurat enklere for tiden tr. pettersen import i oslo brukte

akkurat 14 dager på og få skilt på en 2001 audi rs4.. og dem går det noen av på veien..

 

Dem finner på nye ting hele tiden med nye papirer her og der sa trond, fra oslo trafikkstasjon til drammen og tilbake etc...

 

Jeg prøvde til og med og regge min 6r på 1.15 bestemmelsene i drammen og fikk avslag fordi bilen var uten kat

og uorginale felger..

 

Mvh

De skal alltid finne noe og lage bråk for ja, slår aldri feil. At det var lett og få registrert noe på Jessheim fatter jeg ikke. Det er det verste stedet jeg noen gang har vist noe kjøretøy. Makan til kranglefanter og idioter har jeg ikke sett maken til. Registrerer mange busser på jobb, en jobb som kanskje tar 1 time på Risløkka om det går litt smått. Tilsvarende jobb på Jessheim tok 1/2 dag og 3 mann!!! De var under bussen før jeg hadde fått den inn over grava omtrent, dette er da snakk om ny turbuss fra en av de største produsentene av busser i Europa... Venter heller på en ledig time på Risløkka enn og dra til Jessheim, er ikke uten grunn at det nesten ikke er ventetid der. :blink: :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...