Jump to content

reversj

Recommended Posts

Guest fåården
Posted

er reversjen på sierra med dohc elektronisk styrt på noen form????

Guest Pjuker`n
Posted

Eneste elektriske sammenhengen man har med revers er nok sensor og ledning til ryggelys.

Guest fåården
Posted

oki.. sliter litt med en reversj som lever sitt eget liv se.. kan jo være klutsj oxo men den kommer og går liksom..

Guest Pjuker`n
Posted

Er ikke noe lagre eller synkro ringer i kassa? Veit ikke om reversen er synkronisert i det hele tatt egentlig, men det kan jo være noe fysisk i kassa. Prøvd å bytte olje?

Guest fåården
Posted
Prøvd å bytte olje?

nope.. må vel ha ny klutsj så da får jeg bytte olje..

Posted

Senn pm te xXx han snakka om at clx hadde et stikk på sida av ryggebryteren som styrte noe mer.... aldri hørt om det jeg....

Hva er probleme?

Guest fåården
Posted
Senn pm te xXx han snakka om at clx hadde et stikk på sida av ryggebryteren som styrte noe mer.... aldri hørt om det jeg....

Hva er probleme?

sliter med at jeg må sloss for å få den i reversj og enkelte ganger går d ikke uannsett hva jeg gjør, men plutselig så er den så snill og grei og vil gjerne inn i reversj <_<

Guest Ford Gnomen
Posted

Sikkert noe plastikkræl i skiftesystemet som er mongo.

Posted

Om du har en sliten clutch som ikke helt vil slippe, kan det gjøre det vanskelig å legge inn et synkronisert gir når bilen står stille. DOHC har synkronisert revers. en usynkronisert revers vil skrape om clutchen ikke slipper skikkelig.

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Guest fåården
Posted
Om du har en sliten clutch som ikke helt vil slippe, kan det gjøre det vanskelig å legge inn et synkronisert gir når bilen står stille. DOHC har synkronisert revers. en usynkronisert revers vil skrape om clutchen ikke slipper skikkelig.

hørtes veldig fornuftig ut ja.. jeg vet at den synger på siste verset.. rart den har holdt så lenge egentlig...