Guest fåården Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 er reversjen på sierra med dohc elektronisk styrt på noen form????
Guest Pjuker`n Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Eneste elektriske sammenhengen man har med revers er nok sensor og ledning til ryggelys.
Guest fåården Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 oki.. sliter litt med en reversj som lever sitt eget liv se.. kan jo være klutsj oxo men den kommer og går liksom..
Guest Pjuker`n Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Er ikke noe lagre eller synkro ringer i kassa? Veit ikke om reversen er synkronisert i det hele tatt egentlig, men det kan jo være noe fysisk i kassa. Prøvd å bytte olje?
Guest fåården Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Prøvd å bytte olje? nope.. må vel ha ny klutsj så da får jeg bytte olje..
RHeskja Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Senn pm te xXx han snakka om at clx hadde et stikk på sida av ryggebryteren som styrte noe mer.... aldri hørt om det jeg.... Hva er probleme?
Guest fåården Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Senn pm te xXx han snakka om at clx hadde et stikk på sida av ryggebryteren som styrte noe mer.... aldri hørt om det jeg.... Hva er probleme? sliter med at jeg må sloss for å få den i reversj og enkelte ganger går d ikke uannsett hva jeg gjør, men plutselig så er den så snill og grei og vil gjerne inn i reversj
Guest Ford Gnomen Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Sikkert noe plastikkræl i skiftesystemet som er mongo.
Leo Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Om du har en sliten clutch som ikke helt vil slippe, kan det gjøre det vanskelig å legge inn et synkronisert gir når bilen står stille. DOHC har synkronisert revers. en usynkronisert revers vil skrape om clutchen ikke slipper skikkelig. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Guest fåården Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Om du har en sliten clutch som ikke helt vil slippe, kan det gjøre det vanskelig å legge inn et synkronisert gir når bilen står stille. DOHC har synkronisert revers. en usynkronisert revers vil skrape om clutchen ikke slipper skikkelig. hørtes veldig fornuftig ut ja.. jeg vet at den synger på siste verset.. rart den har holdt så lenge egentlig...
Recommended Posts