Dumpvalve Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Er ganske fersk med Ford. Hvertfall en Ford med litt motor Kom over siden til et firma i England som heter Pumaspeed.Har noen vært borti dem før? http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=699 Kikket på den delen der, og vurderer å kjøpe. Mister jeg nybilgarantien hvis jeg monterer noe slikt? - 97 Ford Mondeo 2.0- 08 Ford Focus ST225- 08 Ford Focus 2.0 TDCI- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI- 06 Ford Focus ST225- 12" Ford Focus MS Design- 10" Ford Mondeo Titanium S- 15" Ford Mondeo Titanium
Fordxr4x4 Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 (edited) Jeg kjøpte noe bremser og bremseskiver derfra i sommer. Bestillte ei tskjorte i samme slengen også. Men det var utsolgt fikk jeg beskjed om når jeg spurte. Etter det har jeg ikke hørt noe(Selv om de tok betalt for den i følge fakturaen). Syns de er litt vansklige å få tak i på mail. Men uten om det så funka det fin fint. Delene kom ganske fort. Under to uker tror jeg fra jeg bestillte. De sendte med Ups. Så kom hjem på døra mi. Så fikk man regning på moms fra ups en stund etterpå. Så uten om den tskjorta jeg ikke har sett noe til så var jeg fornøyd hvertfall. Virker som de er ganske opptatt. Måtte ringe par ganger før de kunne svare på det jeg lurte på. Edited January 24, 2010 by Fordxr4x4
JHS Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Hei du, Har aldri handlet hos Pumaspeed, men de dumpventilene der selges hos de aller fleste. Produseres nok i bøtter og spann og graveres bare med valgt firmanavn ettersom hvem selger er.
Dumpvalve Posted January 24, 2010 Author Posted January 24, 2010 Hei du, Har aldri handlet hos Pumaspeed, men de dumpventilene der selges hos de aller fleste. Produseres nok i bøtter og spann og graveres bare med valgt firmanavn ettersom hvem selger er. Vet du om de er lett å montere, og om de funker bra på en Focus ST? Vil egentlig ikke gjøre noe som kan gjøre at nybilgarantien forsvinner. Men vil ha fin lyd da - 97 Ford Mondeo 2.0- 08 Ford Focus ST225- 08 Ford Focus 2.0 TDCI- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI- 06 Ford Focus ST225- 12" Ford Focus MS Design- 10" Ford Mondeo Titanium S- 15" Ford Mondeo Titanium
Recommended Posts