IceTurbo Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Hei har muligens fått kjøpt meg en capri mk3 2.8l forgasser nå også vil e bygge om til innsprøytning k-jet. så lurte på noen ting- trenger vel en tank ifra 2.8i eller kan e bare montere en ekstern pumpe?- montere returslang.- motorlednings nettet er det vanskelig å bytte? er det som på sierra feks att det er bare de 2 kontaktene som skiller ledningsnetta? er det noe mer e må være obs på? takker på forhold for svar Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Cossyman85 Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 jeg ville beholdt gasseren eller tatt insprute fra en scorpio:) men ja, du må bytte tank eller sveise om. finnes andre løsninger oxo. og du må laga retur om d ikke er d orginalt:) husker ikke hvordan d var og få ut ell nette på k-jet. men d er ikke avangsert motor styring
KIB Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 (edited) Motornettet er normalt ikke noe problem. Du må bruke det el nettet som står i bilen i dag, (til dynamo, starter, lys osv.) så kommer el.nettet til insprutet i tillegg. Det finnes to typer motornett, det ene er integrert i bilens ledningsnett inni bilen, og det andre er "løst". Det siste er det vanligste.. Den siste utgaven kobles enkelt opp inni bilen, kun en 4-5 ledninger må kobles. Hovedstrøm, tenning på, jord, strøm til bensinpunmpe. Releer osv ligger i nettt.. Edited February 7, 2010 by KIB
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now