IceTurbo Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Hei har muligens fått kjøpt meg en capri mk3 2.8l forgasser nå også vil e bygge om til innsprøytning k-jet. så lurte på noen ting- trenger vel en tank ifra 2.8i eller kan e bare montere en ekstern pumpe?- montere returslang.- motorlednings nettet er det vanskelig å bytte? er det som på sierra feks att det er bare de 2 kontaktene som skiller ledningsnetta? er det noe mer e må være obs på? takker på forhold for svar Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 jeg ville beholdt gasseren eller tatt insprute fra en scorpio:) men ja, du må bytte tank eller sveise om. finnes andre løsninger oxo. og du må laga retur om d ikke er d orginalt:) husker ikke hvordan d var og få ut ell nette på k-jet. men d er ikke avangsert motor styring Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIB Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 (edited) Motornettet er normalt ikke noe problem. Du må bruke det el nettet som står i bilen i dag, (til dynamo, starter, lys osv.) så kommer el.nettet til insprutet i tillegg. Det finnes to typer motornett, det ene er integrert i bilens ledningsnett inni bilen, og det andre er "løst". Det siste er det vanligste.. Den siste utgaven kobles enkelt opp inni bilen, kun en 4-5 ledninger må kobles. Hovedstrøm, tenning på, jord, strøm til bensinpunmpe. Releer osv ligger i nettt.. Edited February 7, 2010 by KIB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now