vingesvin Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Gammle ulven motoren er for salg. Allt følger med uten om kammer og cooper pakkning. 550hk+++ (kun maskin) + Mocal oljekjøler og stålspunnede slanger. Har og ein Orginal 2wd Sierra ,99 rustfri, lakka slutten av 2009. 4wd topp,smidd innmat. får med 200blokk. bra kasse,diff og gir. heilt nye foringa. KUN SERIØSE HENVENDELSA!!!!11 gjelder begge deler.Ser helst at du ringer, sms går i nøden. Tlf:94895686Hordaland
Kverna Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Var ikke ulven-motoren RS500-motor? Min fotoblogg
Escort RST WRC Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Jepp Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
a.nilsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 (edited) Den får stadig mere hester...Hva er blitt gjort på den i nyere tid? Edited February 8, 2010 by a.nilsen '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
2wd89Cos Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Var 508hk da broren min solgte den fra "ulven".
Fakeworth Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Mener det var 202 ja.. Men eier eller vidar (2wd89cos) kan sikkert bekrefte.. -93 Sierra Cosworth STV 4x4 X: -94 Escort Cosworth HTT, -94 Escort cosworth T-25, -94 Escort cosworth T-34, 4x -90 Sierra 4x4 Cosworth, -91 Sierra Cosworth 2wd, - 89 Sierra Cosworth 2wd, -88 Sierra Cosworth 2wd -91 Scorpio Cosworth
a.nilsen Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Ble iallefall sagt det var RS500 dvs 205 med bl.a. små frostplugger.Mener det var stamma fra no Kittelsen/rallycross opplegg.?. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
Flügel Cossie Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 (edited) 202 eller 205? Edited February 9, 2010 by Flügel Cossie 87' Sierra RS Cosworth Moonstone
2wd89Cos Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 202 eller 205?RS500 blokkene sto det vel 205 på med små frostplugger som nevnt her..Den fra ulven er en 202 blokk...Jeg personlig har aldri sett de men har hørt flere som sier de satt i Transit.Tålt juling har den ihvertfall..Husker turbotrykket var oppe i 3,2 bar når Hafsengen kjørte den på Våler.(Krana dunket borti regreim under kjøring og skrudde seg helt ut...)
tomnsr Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 blokka har vel bevist at den er holdbar, det store spørsmålet er jo hva som er rs500 av dette? Høres jo ut som en standard 2wd med brukbart oppsett.
Escort RST WRC Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Er det gjort noe med denne motoren siden den ble brukt? Kontrollmålt etc. etter hardkjøringen den har vært ute for?202 er vel Transit/erstatningsblokker for 205? Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
vingesvin Posted February 10, 2010 Author Posted February 10, 2010 Sa eg da va ein rs500 motor? Er ulven sin gammle motor, er 202 ja med grom porta 2wd topp. Motoren er i deler, bare og balansera og få i kamma. Selgest billigt. OG ja den blei vist kjørt over 550hk i FØLGE tidligare eier som eg veit ikkje lyge.
4x4 cosworth Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Sa eg da va ein rs500 motor? Er ulven sin gammle motor, er 202 ja med grom porta 2wd topp. Motoren er i deler, bare og balansera og få i kamma. Selgest billigt. OG ja den blei vist kjørt over 550hk i FØLGE tidligare eier som eg veit ikkje lyge. Å kammene ligger i garasjen min om noken vil betale godt nokk for dei... MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport
Recommended Posts