Guest pzycho Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Noen som er interesserte i Grenrør. 4-2-1 eller turbomanifoilder til IS? eller andre typer sierra.. ? skal lage noen, og lurte på om folk er interesserte i å kjøpe ? alle jeg lager skal tilpasses og prøvekjøres først.. noe som er interessant folkens? lages fra bunn.. T3 flens på turbomanifoildene.. er det nok interesse så produserer jeg en hel haug.. 20 - 30 av hver.. pris kan jeg ikke si noe om helt enda.. må først finne ut hva det koster i materiale og hvor mange arbeidstimer.. MvhØystein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hst Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 er kanskje intr. visst det er bra greier spørs pris og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slick Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Jeg kan være interessert i grenrør ja.. til ohc motoren.. Men skal ikke ha til turbo i tilfelle.. Men ca pris? (vet du ikke var sikker på pris) Og har du bilde av prototype? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FordPower Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 du har pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 driver og lager tegninger nå. til ohc.. v6 motorene kommer litt senere.har ikke noe prototype enda, driver og lager den.. prisene kommer ikke til og være urimelige. slik at vanlige folk også kan kjøpe dem, ikke bare de som er millionærer.. bilder kommer så fort jeg har begynt.. tar noen uker før første grenrør er ferdig.. må tegne, tilpasse og slikt.. etter det er det bare en lek og lage flere.. MvhØystein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sh0rty^ Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Er innteresert i en manifoil til IS turbo. Spørs på pris. Ossen materiale skal du bruke? ossen skal du sveise det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Materiale og pris vet jeg ikke enda.. det blir mig- sveisa skal holde ganske så bra.. husk, alt blir prøvekjørt først.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lethyss Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Høres interessant ut Hvor holder du til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Stavanger.. .. jeg er bare interessert i å vite om folk kunne tenkt seg å kjøpe når jeg lager.. men det har nå vært mange til nå ihvertfall.. ser godt ut.. skal begynne å lage flensene i neste uke hvertfall.. må også få tak i rørdeler .. tar litt tid før jeg er skikkelig i gang, men etter det blir det bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 http://www.mobeck.com/MT/Grenrorpris.asp Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clapton Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Hvordan ligger det ann med prototypen?venter spent på bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Excaliburzz Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Hvis det ikke blir de samme prisene som på linken over her så kan du vell regne med meg på et grenrør til is iallefall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 hehe slapp litt av folkens.. det går fremover.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FordPower Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 liker fremgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsdan Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 turbomanifoild til is hadde vært fint å fått en pris på, starter mulig bygging snart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 har ikke noe klart enda.. holder enda på med produksjonen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hvolsdal Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Jeg er og interisert i grenrør og manifoil til sierra sedan 2.0I. EFI motoren. er vell samme som i isèn? Litt sent og svare, men kansje du er ferdig med de nå? MVH Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hvolsdal Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Drit i det jeg skrev om seint og skrive da:p Såg på feil dato jeg, såg på datoen du ble medlem jeg. Hehe. Kommet deg langt på prosjektet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.0Fordsierra Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 noe framgang i dette eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 har hatt litt problemer med ledige maskiner. men flensen inn mot toppen er ferdig i morgen eller på mandag tror jeg.. så må det bestilles rør og diverse .. tar litt tid men.. skal ha gang på det snart Turbomanifoildene bygges ut ifra originale manifoilder.. skal lage en på onsdag neste uke hvis jeg får tid. dette blir med flens fra Garret T3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ipo Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 vil dette funke da? jeg tenker på at du kan få for mye trykk på den ene sylindern og at topp pakkningen ryker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Jeg vet ikke helt enda.. mulig jeg bygger den om slik at det er like langt fra hver sylinder til turboen.. må prøve litt og se.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FordPower Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 når v6'ene blir klar om noen mnd så blir det liv i sakene tenker jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lille rudi Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Har sett ein del biler som ikke ha like lang rør fra kvar sylinder, som fks saab 900 turbo, der har sylinder 4 ganske lang tur til å nå dei andre røra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ipo Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 ok, kan være jeg tar veldig feil. angående lengden osv. men om lengden er forskjelig, så er mest sansynlig vis ikke Ø(diameteren) lik heller, dvs større der det er korte rør, og tynnere der dei er lengre, på den måten vil trykket bli likt over alt, det sier seg vel egentlig selv at trykket må være likt på alle sylindrane. korect me if am wrong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now