Jump to content

sierra stv godkjent cosworth..


oletider

Recommended Posts

som sagt, ønsker å kjøpe ei sierra stv som er godkjent med cosworth motor,

egentlig uansett stand eller pris...

 

ring eller sms får info..

 

holder til på sørlandet, men kan egetnlig hente i hele norge, komemr ann på bilen..

 

christer borø

 

90234273

Link to comment
Share on other sites

Såidt jeg vet er vel ikke mer enn 3 biler godkjent som Cosworth stasjonsvogn her i landet, så skal godt gjøres å få tak i en ;) En kompis, VSDracing innpå her har en, men tror ikke han skal selge den. Du får sende han en PM og høre ;) Da er ihvertfall prisklassen cirka 140-150.000 kr.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Vurderer sterkt å selge min.Bilen er en org. 2.9i GHIA 4x4, ombygd med alt av motor og understell fra en meget bra 4x4 cosworth. Er ikke godkjent ombygd,men tror ikke det er noe problem og godkjenne bilen så lenge alt av papirer på motor og understell foreligger. Send meg en pm vist du er seriøst interisert.

 

cosworth005.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vurderer sterkt å selge min.Bilen er en org. 2.9i GHIA 4x4, ombygd med alt av motor og understell fra en meget bra 4x4 cosworth. Er ikke godkjent ombygd,men tror ikke det er noe problem og godkjenne bilen så lenge alt av papirer på motor og understell foreligger. Send meg en pm vist du er seriøst interisert.

 

http://i158.photobucket.com/albums/t107/Ei...cosworth005.jpg

 

Hadde den vært godkjent kunne flere vært interessert, for det er en seriøst strøken bil

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Såidt jeg vet er vel ikke mer enn 3 biler godkjent som Cosworth stasjonsvogn her i landet, så skal godt gjøres å få tak i en ;) En kompis, VSDracing innpå her har en, men tror ikke han skal selge den. Du får sende han en PM og høre ;) Da er ihvertfall prisklassen cirka 140-150.000 kr.

 

 

Men nå er VSDracing sin til salgs. . .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...