Jump to content

ford sierra stopper når den er varm? hjelp?


Guest volvo740tic

Recommended Posts

Guest volvo740tic

Lurte på om det var noen som hadde noen tips at meg ang en 1987 mod ford sierra. jeg kan kjøre med den til den blir varm, så stopper den bare, så må jeg vente 10 sekund eller noe så får jeg starte den at. å sånn fortsetter den da hele tiden, den begynne å småfjuske så blir det værre å når jeg da tråkker på clutch så stopper den.

 

om jeg prøver å starte med en gang den stopper så funker det ikke, jeg må vente litt hver gang. er det noen som har vært borti dette eller vet hva feilen kan være?

Link to comment
Share on other sites

Guest volvo740tic

Hei

 

Hvilken model er det? er den injection eller? Kansje det er ect sensor (engine temp)

 

 

det er 1987 mod gasser dette.

Link to comment
Share on other sites

Guest volvo740tic

Hvilken gasser har du?

 

 

det er jeg usikker på. jeg har ikke peiling på ford nesten:P skal bare få den til å gå.

 

 

men det er jo orginal gasser i en 2l ford sierra L da:P

Link to comment
Share on other sites

Guest volvo740tic

sjekk for lekkasje under forgasser, men mellom innsug, der er en pakning. stram dem 4 boltene litt.

 

 

har prøvd det også

Link to comment
Share on other sites

hmm. mistenker at det er bensin som er problemet.

finn bensinpumpen på blokken din, rett der ved fordeleren, finn så bensinslangen som går fra pumpen og opp i en grå sak på innerskjermen. så finner du bensinslangen som går inn på forgasseren, og kopler slangen direkte fra bensinpumpen og inn på forgasseren.

Link to comment
Share on other sites

Guest volvo740tic

hmm. mistenker at det er bensin som er problemet.

finn bensinpumpen på blokken din, rett der ved fordeleren, finn så bensinslangen som går fra pumpen og opp i en grå sak på innerskjermen. så finner du bensinslangen som går inn på forgasseren, og kopler slangen direkte fra bensinpumpen og inn på forgasseren.

 

 

den grå saken du snakka på, er det bensinfilteret det da el?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...