Guest Poliver Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Jeg trenger en dørlås til sierra, gjerne med nøkkel som passer.Trenger også den U-forma plata som holder fast selve låsen til bagasjelokket. 916 59 313
carfreak Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Jeg har komplett låsesett Men er det trykkknapp du har på bagasjelokket?400,- pluss frakt så er det ditt. Mitt er uten trykkknapp
Guest Poliver Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Jeg har komplett låsesett Men er det trykkknapp du har på bagasjelokket?400,- pluss frakt så er det ditt. Mitt er uten trykkknapp Det høres bra ut! Jeg har trykknapp fra før, trenger egentlig bare den plata som holder låsen inntil lokket.(den som skyves inn fra siden for å holde låsen så den ikke faller ut)Er det nøkkel til dørlåsene? Bare å ringe så kan jeg forklare nærmere
carfreak Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Men om du bruker den gamle låsen vil jo ikke nøkkelen passe.Ja, er nøkkel til låsene
Guest Poliver Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Har nøkkel til den gamle låsen Bare jeg får med den innfestingsplata så blir jeg veldig gla.Send meg alt sammen du så blir det bra Skal jeg bare overføre penger til deg, også sender du dem eller sender du i postoppkrav? Er låsesettet fra sedan forresten? spillir kanskje ikke noen rolle?
dohcen Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Har nøkkel til den gamle låsen Bare jeg får med den innfestingsplata så blir jeg veldig gla.Send meg alt sammen du så blir det bra Skal jeg bare overføre penger til deg, også sender du dem eller sender du i postoppkrav? Er låsesettet fra sedan forresten? spillir kanskje ikke noen rolle? hadde låsesett fra en gammal fiesta på min 92 sierra passa fint Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
carfreak Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Hm. da må jeg se om jeg finner den låseplata da. Sier ifra til deg
Recommended Posts