Jump to content

hjelp til bilstereo mot cash.


mariusdk

Recommended Posts

er helt grønn på alt med strøm og stereo.

 

kjøpt meg ny bil som trenger og få oppgradert stereo.

 

trenger en porson som er nøye og flink, som kan komme med innspil om hva jeg skal kjøpe.

 

 

betaling blir vi enige om.

 

mvh marius knutsen 48217657

Link to comment
Share on other sites

må vel bli en komplett bilsterio pakke da.

Driver du en slags forretning cossiemk1?

 

Nei, men jeg har gjort ;)

 

Marius, åssen lyd vil du ha?? og hva er budsjettet ditt?

De fleste pakkene som selges er som oftest ikke helt bra sammensatt, veldig mange av dem har 6x9" og sub, samt en svak 4kanals forsterker, og det er ingen god løsning med mindre man skal montere de 6x9" foran, og har en separat forsterker til sub fra før ;)

Edited by cossiemk1
Link to comment
Share on other sites

hehe. skulle hatt en forsterker som drar 2 stk kicker L5. om ikke altfor lenge( om 1 mnds tid elns)

eller eventuelt hvor stor man bør ha. L5'n har 750W rms og 1500 maks. Da vil det jo i teorien ha minimum 1500 watt mono blokk. helst 3000W ?

Link to comment
Share on other sites

hehe. skulle hatt en forsterker som drar 2 stk kicker L5. om ikke altfor lenge( om 1 mnds tid elns)

eller eventuelt hvor stor man bør ha. L5'n har 750W rms og 1500 maks. Da vil det jo i teorien ha minimum 1500 watt mono blokk. helst 3000W ?

 

Er de 2x2ohm, eller 2x4ohm?

Regner med du alt har kjøpt disse kicker elementene?? Hvis ikke så KJØP NOE ANNET! ;)

Link to comment
Share on other sites

Er de 2x2ohm, eller 2x4ohm?

Regner med du alt har kjøpt disse kicker elementene?? Hvis ikke så KJØP NOE ANNET! ;)

 

 

dette er min tråd, kan ikke dere ta resten på pm da.

 

budsjett og budsjett. er jo ikke plass til annet en 2 stk 8" og 2 stk 4" og diskant.

får bilen i morra så får se litt nærmere. vært fint og fått kassene undere setene bakk. er plass til 2x10 eller 2x8" subber der.

Link to comment
Share on other sites

er helt grønn på alt med strøm og stereo.

 

kjøpt meg ny bil som trenger og få oppgradert stereo.

 

trenger en porson som er nøye og flink, som kan komme med innspil om hva jeg skal kjøpe.

 

 

betaling blir vi enige om.

 

mvh marius knutsen 48217657

 

 

Få alt i Focal!!!

 

Bass Brothers i fosnavåg er dyktig på alt, han tar montering også. Har kjøpt forsterkere og kabler og batteri hoss han. Kjapp levering og god service. http://www.bassbrothers.no/display.aspx

 

Her anbefaler han ka du bør kjøpe etter ditt pris ønske!

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...