torstein Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Da jeg byttet chip til l6 hjernen min så satte den en slags adapter på den gamle. det ser ut som at den nye passer både i adapteren og rett i hovedkortet. Hvordan skal det være? Bilen sviver jo så kan vel ikke være noe galt?
grcossie Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Noen, som lager chip, bruker en sokkel, med en kopi sperre i, dvs at du ikke kan bruke chipen uten sokkelen. Visst det er pukkelrygg, som har laget nye chipen din, så skal den sikkert ikke ha sokkelen
torstein Posted August 12, 2010 Author Posted August 12, 2010 Hva skjer dersom jeg kjører uten denne? Hva skjer dersom jeg kjører uten denne? Kjøpte en 330 chip her inne på forumet. Skal den sitte rett på kortet eller skal den ha denne "sokkelen"? Eller hva skjer dersom man kjører med "sokkelen" når chipen ikke skal ha den?
grcossie Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Visst den fungerer uten sokkelen, da kan du bruke den slik, ellers ville du ikke fått start. Hvet du hvem, som har laget chipen, og nøyaktig hvilket spec den er beregnet på?
torstein Posted August 12, 2010 Author Posted August 12, 2010 (edited) Visst den fungerer uten sokkelen, da kan du bruke den slik, ellers ville du ikke fått start. Hvet du hvem, som har laget chipen, og nøyaktig hvilket spec den er beregnet på? nei, går utifra at det er standard 330 chip: grønne dyser 3bar map nei, går utifra at det er standard 330 chip: grønne dyser 3bar map leite litt i PM så fant jeg ut at jeg kjøpte den av en som kaller seg Armani her på forumet. Har sendt pm ang oppsettet. Edited August 12, 2010 by torstein
Recommended Posts