Jump to content

Org styling til Ford Granada 2.8 GL


Recommended Posts

Hei! i neste uke får jeg Granadaen min :)

Det er en 2.8 GL som har blitt lakkert opp igjen og shinet litt!

Nå er jeg på utkikk etter Org / RS bakvinge, sjalusi, godkjente senkefjærer, RS ratt, RS felger, RS Front leppe, RS sideskjørt og Div små detaljer som kom i RS serien!

 

Jeg har alt Bad-ass panser og en bakvinge(i FURU treverk til støyping av glasfiber vinger!) samt 2.8i frontleppe.

 

Er også VELDIG interisert i grill med innfelt lyker i!

Send PM om noen vet hvor jeg kan få tak i deler eller om noen har deler liggende!

 

Mvh Jann Edu!

 

noen bilder av bilen slik den er nå:)

IMG_0792.jpg

IMG_0797.jpg

IMG_0795.jpg

IMG_0794.jpg

villig til å bytte de mot RS felger!

IMG_0793.jpg

Edited by Granada28GL84

Mvh Jann

 

beeeeeergh.jpg

Link to comment
Share on other sites

har noe div liggende som jeg lurer på om er granada RS, bakfanger og et sideskjørt

gi meg en pm hvis du er interessert...... bilder på denne trådenTRÅD

Edited by Gompie

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

har du noen bilder av bil med zender styling?er det lik den som dølen har på sin?

 

Døhlen har gamle typen RS styling. Zender stylinga erstatter støtfangerne (integrert spoiler og støtfanger), sånn at bilen får sånn typisk 90` look. De integrerte "fangerne" ser helt naturlige ut i forhold til utforminga på de originale. Litt mindre dyp frontspoiler som bygger mer innunder bilen, i stedet for veldig dyp og rett ned som en "plog". Det samme med bakskjørtet. Sideskjørtene er smalere og mindre klumpete. Zender stylinga ga et inntrykk av å være integrert i karosseriformen, så det er en pen og uvanlig stilrein styling.

 

Har dessverre ingen bilder av den lengre, men det var skrått forfra/bakfra bilder av en engelsk plommerød 2,8i Ghia X med denne stylinga i Eiker katalogen til ca midten av nittitallet. Den siste katalogen jeg fikk derfra med Granada styling er forduftet.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...