kimsa Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Hei Skal i gang med rustfjerning til helga på en Mondeo. Det jeg lurer på er egentlig følgende. Er biltema sine produkter, som grunning, lakk, rustjerningsmiddel osv like bra som for eksempel Mekonomen eller Bilextra sine? Det er jo halve prisen, så en del penger er det å spare. Det skal legges til att der jeg skal fjerne rust i helga vil ikke lakkeringen synes så planen er å lakke vanlig sort. Hvor lønner det seg å kjøpe lakk etter fargekode hen? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
cossiedude Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Pensle på ren ovatrol etter at du har fjernet overflate rusten.Dette må tørke helt før du har på syre grunning.Type lakk til å ha over ville jeg valgt en to komponent lakk som biltema selger. Husker ikke akkurat navnet på den men den er samme type som den de bruker på ramma på lastebil.
Guest BossCat Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Biltema sine lakk og grunnings produkter er ikke noe å kaste bort pengene på
Recommended Posts