Jump to content

ford 2,9 V6 manuell kasse kjøpes.+svinghjul/clutch


bcLars1

Recommended Posts

ønsker å kjøpe ei komplett manuell girkasse til 2,9 V6 i brukbar stand. ønsker også clutch/svinghjul til samma motoren. dette skal monteres på en scorpio cosworth motor så må passe der. kan ev gi rallypigghjul eller cosworth deler i bytte.. 90739220. gjøvik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har liggende en brukt orginalclutch til 4x4 cosworth. Mener den skal passe rett på 2,9 svinghjulet.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Jeg har liggende en brukt orginalclutch til 4x4 cosworth. Mener den skal passe rett på 2,9 svinghjulet.

Det stemmer det. Den passer rett på med mt75 og tilhørende svinghjul allefall.

 

 

Jeg har ei mt75 2wd kasse til V6 liggende her. Kan selges om jeg får et brukbart bud.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

har mt75 kasse 2wd til v6 med svinghjul fra 2.8 og tilhørende clutch om det er interessant.kan nås på tlf 90400275 da det er lettere enn å sjekke forumet hele tiden ;)

Svinghjul fra 2,8 passer ikke helt uten videre sammen med mt75 kasse. Det er mye tynnere og du vil ikke klare å løse ut clutchen da armen i mt75 kassa ikke vil gå langt nok frem.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...