Ron Posted September 25, 2010 Posted September 25, 2010 Sorry om det er repost. Arti at dem endelig har et program med ordentlig bil Irriterer meg kraftig over at han "selger`n" bestandig skal dunke å klappe handa i bilan, hehe.. 45min, så lag popcorn wheeler dealers sierra cosworth http://www.streetfire.net/video/wheeler-dealerssierra-cosworth_2010970.htm Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Tore_TJ Posted September 25, 2010 Posted September 25, 2010 Ikke sett den men hørt rykter om at de ikke hadde spes mye peiling på hva de holdt på med ang denne bilen..
Ron Posted September 25, 2010 Posted September 25, 2010 Ja mye klønete skruing, men arti å se noe annet en MX5 å Range Rover å sånt ræl. Om du ser nye reklamen for denne sesongen på Discovery, så bruker dem ikke mindre en 10 klipp fra denCosworth episoden. Konklusjon.. Cosworth Ruler!! hehe.. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
eivi91 Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Omtaler escos felgene som "nasty" og "horrible". Hehe. '09 BMW X5 3.0D '13 Subaru Forester 2.0i x - '86 Sierra 2.0i S x - '08 Fiesta ST150 x - '92 Sierra DOHC
Loffen Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Omtaler escos felgene som "nasty" og "horrible". Hehe. Hehe, helt usant er det jo ikke... hehe. -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
kimosabi Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Søplefolk den serien der. Selgertypen er helt uspiselig og hadde fått juling hadde han vist seg hos meg men mekanikeren er nok en likendes fyr. Absolutt ikke noen feinschmekker men han klarer å slegge til tinga ihvertfall. Sierra XR4i
Recommended Posts