OleK Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 dobbelt så mye som piper-kammen min kom på.... bør være bra da ja.... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGyver Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 skal prøve å få fiksa noe macgyveropplegg så jeg får heisa den ut da... hehe sykler til arbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted May 2, 2005 Author Share Posted May 2, 2005 macgyver: hehe ikkje helt ment på deg den men... skulle sett det stilaset jeg satt opp i garasjen... bygde et 2 meter høyt ronsestativ i 2x4 bjelker med en elektrisk vinsj midt på... utrolig at det holdt sier jeg bare... skal bare få festet motoren i bukken nå så kjører jeg i gang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 kan ventiler og guider byttes hjemme? vil gjøre mest mulig selv for å lære litt... noen som vet hvor en kan få tak i vippearmer til mekaniske løftere? kan de fra rs1600i brukes? hvilken clutch anbefaler dere til 200-220 hester? tenker ap-racing organisk plate selv.. gjerne linker til noen sider i norge som har clutcher til humane priser... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 ventiler bytter du uten problemer, mener at ventilstyringer kan byttes og, men er usikker... vippearmer er jeg usikker på.... ap fast road er cluchen å satse på...send en PM til syvers og spør om han kan ordne deg en grei pris kjøp deg denne: http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...ryName=BIC_WGCV Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 da har jeg bestilt bok... takker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rs-racing Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Ventilstyringer er nok ikke noe du gjør hjemme på garsjegulvet nei....De gamle må først presses ut, og ved montering varmes lokket og styringene kjøles ned.Er også vesentlig at de setter seg fast på riktig sted. De gangene jeg har tatt ut/inn motor på escort (begynner å bli et par )har jeg tatt motor/gir ned, løftet bilen. Ikke noe prob det. 05`Mondeo tdci 02`Focus Escort RSTurbo S2 Sierra Cosworth 4*4 x Sierra Cosworth 4*4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now