Jump to content

førerkort-beslag


Sierra_2.9

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ang bot og saksomkostninger i denne saken.

snakk med denne advokaten du har hatt kontakt med, pass på å bli gjort oppmerksom på når advokat evt begynner å ta betalt.

 

det du skal be advokaten din om å gjøre er å søke for deg om reduksjon på bota pga du er student.

du VIL få reduksjon pga du er student.

 

saksomkostninger skal du slippe og betale hvis din inntekt i 2010 var under 246 800 kr. dette fordi advokaten din søker om fri rettshjelp som dekker både advokaten din og saksomkostninger :closedeyes:

 

jeg har erfaring med alle disse tingene.

 

mvh emil :)

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

Link to comment
Share on other sites

hoved grunnen til att det gjekk så langt var vell quote:vi ønsker herved og statuere ett eksempel. den har jeg fått noen ganger.mye brukt av påtalemyndighetene på notodden ,,,,,,,,,,,,,, svinjæveler

1990 sierra cosworth 4x4 prosjekt jobbes på
2016 focus rs

2015 bmw 520 x

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Interessant lesing, men fy f... Dette er det dummeste jeg har hørt og lest! <_<

Jeg har blitt stoppet flere ganger fordi enn eller annen idiot finner kjøringen min uaktsom og ringer politiet. Jeg har vær gang nektet for anklagene og poengtert at de ikke har bevis for noe. Jeg har også vær gang sagt at : "Kan jeg da ringe og beskylde naboen jeg ikke liker for uaktsom kjøring, slik at dere kan komme på døra til han og ta førerkortet å lage politisak eller? "!

Jeg sier det bare som jeg har forstått det. Nekt sålenge du er sikker på at politiet ikke sitter på bevis!

Hvis det ikke er Ford, er det ikke bil!

- Sierra Mk1 3 dørs. 86' 2.9i

F5A1DADDBF3B8BEDE93D52E4B3405B45.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...