Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Vel, ser jo tydelig syns jeg da at det er forskjell. Ser det enda bedre live, skjørt er og lakket nå:

DSC02460.jpg

DSC02464.jpg

Edited by roddis

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Posted

Huff ja, dette ser kjipt ut på en så fin bil.

En lakkerer jeg kjenner blander ofte metallic lakk i en bittelitt lysere nyanse, i tillegg til bittelitt sølv. Har sett han treffe utrolig bra etter å ha gjort dette. Sier vel litt om hvor vanskelig dette er, men så har han 30 års erfaring som billakkerer også.

Det er ikke en ting jeg kan.

Posted

Ikke noe moro nei.... men de skal få lov til å gjøre det om igjen. Kan ikke ha det sånn... skjønner ikke hvordan de kan levere tilbake en bil som ser sånn ut.

Posted

Utrolig kjedelig detta her gutt.

ble akkuratt slikt på min også! har klagd å klagd, fått lakka oppat framskjerm og sjåførdøra 2 gangr men det nøtter ikke! ser det meget godt i sollys at det er STOR forskjell!

IMG_3619.jpg

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

~Henry Ford

Posted

Utrolig, god forrskjell der og ja... Hvis de ikke klarer å få det ordentlig andre gangen og det er en forsikringssak må en rett og slett ta det opp med selskapet og eventuelt få et annet verksted til å ta jobben.

• 3 weeks later...
Posted

Da skal den inn igjen til nylakking av hele siden den 24. De innrømte med en gang at her har de bommet, han mente de hadde brukt feil grunning. Det skal og en annen blåfarge før topplaget legges på for å få perlemoreffekten, dette hadde de heller ikke gjort. Utrolig... de har en grei jobb foran seg da ja med å lakke siden og inni dørene om igjen.