roddis Posted December 25, 2010 Author Posted December 25, 2010 (edited) Vel, ser jo tydelig syns jeg da at det er forskjell. Ser det enda bedre live, skjørt er og lakket nå: Edited December 25, 2010 by roddis 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
kimsa Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Med mine øyne så ser i alle fall de nylakkerte delene mørkere ut, samt att det faktisk ser ut som glansen er høyere i den gamle lakken. Utrolig kjedelig, og jeg skjønner godt du er missfornøyd. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
grandisjohn Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Huff ja, dette ser kjipt ut på en så fin bil. En lakkerer jeg kjenner blander ofte metallic lakk i en bittelitt lysere nyanse, i tillegg til bittelitt sølv. Har sett han treffe utrolig bra etter å ha gjort dette. Sier vel litt om hvor vanskelig dette er, men så har han 30 års erfaring som billakkerer også. Det er ikke en ting jeg kan.
dohcboy Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 å d der er samme farge ??? :S skulle helt klart ha vært blandet litt lysere fargen Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
roddis Posted December 26, 2010 Author Posted December 26, 2010 Ikke noe moro nei.... men de skal få lov til å gjøre det om igjen. Kan ikke ha det sånn... skjønner ikke hvordan de kan levere tilbake en bil som ser sånn ut. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
ford-racing Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Utrolig kjedelig detta her gutt. ble akkuratt slikt på min også! har klagd å klagd, fått lakka oppat framskjerm og sjåførdøra 2 gangr men det nøtter ikke! ser det meget godt i sollys at det er STOR forskjell! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
roddis Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 Utrolig, god forrskjell der og ja... Hvis de ikke klarer å få det ordentlig andre gangen og det er en forsikringssak må en rett og slett ta det opp med selskapet og eventuelt få et annet verksted til å ta jobben. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
roddis Posted January 12, 2011 Author Posted January 12, 2011 Da skal den inn igjen til nylakking av hele siden den 24. De innrømte med en gang at her har de bommet, han mente de hadde brukt feil grunning. Det skal og en annen blåfarge før topplaget legges på for å få perlemoreffekten, dette hadde de heller ikke gjort. Utrolig... de har en grei jobb foran seg da ja med å lakke siden og inni dørene om igjen. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
Recommended Posts