KennethJohnsen Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Hvordan er mulighetene for chiping av denne motoren, å hvor mye vil effekten øke? Er blufin å annbefale? Hvis d finnes noe, hva er ulempene med chip? Vil chip gi redusert bensin forbruk, som de lover?
Truckdriver Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Ikke mye å hente på chiping av en motor uten turbo. Litt bedre respons og forbruk er vel det du kanskje kan merke om du er heldig. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal
KennethJohnsen Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 Ikke mye å hente på chiping av en motor uten turbo. Litt bedre respons og forbruk er vel det du kanskje kan merke om du er heldig. Var d jeg trodde Men jeg har samme motor som står i fiesta st? kammerat av meg hadde blufin chip i sin st, som vist nok skulle gi ca 20 hk. Bortkasta penger.(punktum) Typisk får heller spare de pengene da å heller vurdere steg 1 i cosworthen
Recommended Posts