Jump to content

adaptronic


beckone_5

Recommended Posts

Er det noen her som er erfarne med adaptronic på cossie?

 

har fått tak i ett brukt sprut og sliter. det har sitti på en sierra cosworth. har fått strøm inn, men er det riktig att 3 lamper skal lyse samtidig?

 

Alt dette er gresk for meg nå hehe, er så mye rart og koblingsskjemaet er helt på tryne.

 

Håper på noe hjelp =)

Link to comment
Share on other sites

Har ingen erfaring med dette sprutet bare så det er sagt.

Her er hjemmesiden dems. Ellers så kan det jo være et tips å spørre disse gutta her.

Generellt så er det lurt å studere koblingskjema, manualer og evt.forum i forkant får montasjen. En feilkobling kan være slutten for sprutet eller starten på mye feilsøking og frustrasjon som ender opp i kassering eller en dyr reprasjon.

Vet du hvilken utgave du har da?

Edited by xr4ti
Link to comment
Share on other sites

Jeg har adaptronic e420c og har pløyd gjennom manualen et par ganger. Har ikke koblet opp ennå da jeg mangler et par småting...

For meg så virker sprutet ganske kurrant, men har jo selvfølgelig ikke starta motorn ennå så er jo litt tidlig å si hehe :P

 

Hvis det er e420c du har så virker jo koblingsskjemaet ganske greit, men er det noe spes med skjemaet du ikke skjønte?

 

Er bare å ringe Kristian hos importtech, han svarer deg på alt du lurer på om sprutet ;)

'63 Ford Cortina 1200 2dr

'89 Ford Sierra 3dr ohc-turbo

'86 Ford Sierra RS Cosworth

'00 Dodge Ram 2500 5,9TD

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...