Jump to content

Noen som har denne her inne?


Flügel Cossie

Recommended Posts

jeg kjørte den til Notodden fra etne... Bilen er kondemnert, mens alle delene er beholdt... kamerat som kjøpte den... Kom fram med utslitte bakdekk og forbruk på kun 0.8 pr mil. Bilen funket bra den ;)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Oljeforbruk du sikter til da? x)(

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

oO Går ann da..

 

Men synd å se ordet "kondemnert" i sammenhenget her da.. - -

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Mhm.. Både sett og har noen av de verre.. x)

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Vett, ganske sikker på at denne gjikk bedre enn vingebilen jeg har nå<_<

Jeg hentet den i Ski i min tid, min første Ford :wub: Synd den er død, men som sagt de var litt rust på denne..

86' Sierra RS Cosworth (Prosjekt)

87' Sierra RS Cosworth Moonstone

83' Sierra 5dr. 2.0L - Spec: Hengerfeste..

Link to comment
Share on other sites

Det blei kjøpt inn 3 dørs karosseri med bur som sku bygges banebil utav, med noen av delene fra denne, men hele prosjektet står for salg nå grunnet nok med en vinge og sedan cosworth å ta vare på...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...