Jump to content

Tweecer


m.jønland

Recommended Posts

Hei, har hatt kontakt med Mike Glover hos Tweecer angående BOA motorstyring. Dette var noe dem ikke hadde støtte for, men han skulle se på dette for meg.

Fikk nylig igjen mail fra han om att han hadde laget noe som kan brukes. Da jeg ikke har noen bil å putte min motor i, for å få testet med det første så tenkte jeg at noen andre her var interessert, jeg skal uansett kjøpe dette da!!

 

Legger ved siste mail fra han og bilder han sendte!!

 

I have put the finishing touches on the BABY calibration and strategy, including data logging. These are not 100% proven until someone tests it. Are you interested? Below are screenshots of what I have right now, I have more that I can add, but need to get verification that I am on the right track. If things do NOT work, you can send the unit back for a refund (minus shipping).

moz-screenshot-2.jpg

moz-screenshot%20%281%29.jpg

moz-screenshot-1.jpg

Her er ett bilde av min EEC

DSC00128.jpg

Magnar

Edited by m.jønland

<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#A0522D--><span style="color:#A0522D"><!--/coloro-->WWW.RETROMOTOR.NET<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

De har noe på gang når det gjelder testing på FordPower, spesielt en fyr i Nederland.

 

Kan kanskje være en fordel å vente litt med å handle til de er ferdig å teste. Spesielt hvis du ikke har motoren i en bil ennå??

 

Men får de dette til å virke kan det jo bli et spennede produkt..

 

Sjekk denne linken her: Tweecer/FordPower

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...