hår ball Posted March 28, 2011 Posted March 28, 2011 (edited) Ka`n er oppe til salgs da det har kommet en eldre kar i garasjen, som krever tid,penger og plass.. påbegynt prosjekt selges, ikke mye som står igjen i grunn..Justere fangere, lys justering og en eu kontroll, som skall være rimelig grei 99 mod, med rundt 100 000 på tellern, 1 eier før meg så vitt jeg har fått med meg, men godt brukt 1,3 Liters grom støtstag motornye opphengskuler, og foringer i begge bruene fram..Nye front lykterNy fram fanger/skjermertak,panser og fangere er lakkert svart mattnytt senkesett til fiesta.esc coss hjulfølger med en 1,8 zetec med komplett el nett Dette er det perfekte runde tid bilen, eller en oppsikts vekker langs veien, kun fått posetive kommentarer på denne.. selges komplett med alt samma for 15 000,-/ budEr meget intressert i en 4wd cosworth motor, og jeg kan betale mellom legg. jeg er i trøndelag, samme er bilenJeg er og treffe på 41366119Henrik edit: glemte bildene..edit: photobucket er nede, kommer flere Edited March 28, 2011 by hår ball
Ron Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Noen burde virkelig kjøpe denne, bilen er drit tøff når man ser den live!! Få inn zetec`n, bur å bøttestoler, da snakker vi rundetid bil! Caution, any attempt to overtake will result in a race!
hår ball Posted April 26, 2011 Author Posted April 26, 2011 har fått på 17 felger i stede, men fremdeles til salgs =)
tomnsr Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Ska få en 200lapp fra mæ om du knuse den med en traktor før du levere den til huggern
Recommended Posts