Jump to content

Sierra deler gies bort. Mk1 dører til å begyne med.


Truckdriver

Recommended Posts

Jeg har 4 dører fra en 5dørs mk1 Sierra GL som egentlig bare står og tar plass. Disse er i utgangspungtet hvit, men har fått litt dekor med rødt og blått :P

Med vinduer, speil, og dørtrekk. Den vanlige rusta i bakre nedre hjørne i plateskjøten.

Delene befinner seg i nordland. Må hentes.

Ta helst kontakt her eller PM.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Har kanskje fått gitt de bort allerede. Men jeg blir antakelig å få noen Mk2 dører til overs etterhver også, men blir ei stund til. De skal vel ellers passe rett over. Men vinduer er forskjellig, og litt andre detaljer.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 4 dører fra en 5dørs mk1 Sierra GL som egentlig bare står og tar plass. Disse er i utgangspungtet hvit, men har fått litt dekor med rødt og blått :P

Med vinduer, speil, og dørtrekk. Den vanlige rusta i bakre nedre hjørne i plateskjøten.

Delene befinner seg i nordland. Må hentes.

Ta helst kontakt her eller PM.

Tlf 901 19 659.

Pga jeg er plaga av pengetiggere er det ikke alltid jeg tar telefon ved ukjent nr.

 

 

hei, har ikke tank måler til ohc? målern som e i tanken.

Edited by pedersen91

Min link

 

sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å gi bort nei.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...