xXx Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 skulle starte opp go bilen i dag etter vinter dvale ;-) det gikk bra men det gule lyset på abs,en slukket aldrig og da stoppet eg for og sjekke om pumpa starte når eg slår på tenninga og det gjør den men den stopper ikkje og gå å det er vell ikkje bra ??? så lurer på om noen har opplevd lignende og om det går ann og skaffe noe form for overhalings sett eller lignende ??? RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
xXx Posted June 8, 2011 Author Posted June 8, 2011 ingen som vett dette ???? RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
RS|Stian Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Hører du om pumpa går tyngre og tyngre, eller har den samme 'lyd' hele tida? Den elektriske delen bygger opp trykk til bakbremsene og det kan ta noe tid hvis bilen har stått stille over lengre tid, men hvis den ikke går noe tyngre etter rundt et halv minutt er det noe galt. Husk å ikke la den gå noe lengre enn det for da kan den brenne seg. Eneste av overhalingsdeler til denne pumpa som jeg vet om er O-ringer til ventilblokka, det var det eneste jeg fikk tak i når jeg fikset opp min. FordClubNorway.no
grcossie Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Defekt trykkbryter er nokså normalt på biler, som har stått. Du kan ta fra en Scorpio
xXx Posted June 8, 2011 Author Posted June 8, 2011 o ring til ventil blokka det er den som alle bremse røra går inn på det sant ???er disse trykk bryterene noe som går ann og få tak i nye hos ford eller andre ???? RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
grcossie Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Får de ikke hos Ford, har bare brukt fra Scorpio, dette på 3 biler, de funker ennå
Recommended Posts