Jump to content

Elektrisk vinduheis bak (venstre) virker ikke


Siberiantiger

Recommended Posts

Helt til nå har alle vinduer fungert helt perfekt.. Men så klarte jeg å lade ut batteriet her en dag og etterpå fungerte ikke den elektriske vinduheisen bak på førersiden. Det er ikke bare knappen som ikke reagerer, for hvis jeg f.eks holder inne åpne dører knappen på nøkkelen med sentral lås styring, åpner alle vinduer seg unntatt den bak til venstre (fører siden).

 

Er det da mest sannsynlig at det er tilfeldigheter at den sluttet å fungere ifbm strømtørr problem stillingen?

 

Hvordan er det å få tak i noe slikt brukt og er det enkelt å skifte eller må en på verksted så en slipper å ødelegge noe en ikke får sammen igjen..?

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvd å intialisere den? Beskrevet i instruksjonsboka

 

Sjekket instruks boka i dag før jeg skrev dette.. men kan ikke huske noe om å initialisere den. Det nærmeste er å aktivere funksjon for at vinduet automatisk skal gå helt opp når jeg trykker ned knappen og slipper (uten å måtte holde nede til det er helt oppe) Men det fungerer jo selvfølgelig ikke siden vinduet er dødt..

 

Fortell gjerne hvor i instruksjons boka jeg skal lete..

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...